Druk

Ik wil dit eens proberen. Voor mijn werk wilde ik een weblog of facebookaccount aanmaken om lesmateriaal online te zetten. Links naar websites, argumentatielijnen, stellingen etc. etc. etc. Ik had eigenlijk al voor weblog gekozen, hoewel dat wel weer erg schools is en educatief. Facebook is een toegankelijker middel voor scholieren, maar het gebrek aan privacy staat me tegen. Hoewel ik zeker weet, dat weblog terugkomt, ga ik hier even experimenteren.

En hoe het verder met staart is? DRUK!

-starten van schooljaar-moeder ziek  en weer opgeknapt- schrappen vakantie i.v.m. zieke familie- veel grasmaaien, omdat het zo regende- studeren- lesschema’s maken- naar Elyssium met dochter- last-minute even zon plukken op Kreta- lessenseries over Oorlogswinter en Aphrodite-  Sara Burgerhart gelezen MOOI- worstelen met De avonden: mooi geschreven, maar zo depri- escalerende computers- opruimen – wassen- …..-….-

Actief zal ik hier niet zijn,maar ik zal af en toe jullie lezen!

Dagdag

Staart van http://www.apenstaartje.web-log.nl

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Druk

  1. Aline zegt:

    Jeetje wat een drukte allemaal, leef je lekker uit zou ik zo zeggen en ga druk experimenteren… enne Aphrodite is wel een heel leuk onderwerp… bedankt voor je leuke berichtjes bij mij… goed om weer iets van je te lezen… 😉

    Like

  2. artmus zegt:

    kijk nou…mevrouw St@@rt is ook uitgeweken.
    khepuweer!!!

    Like

  3. JeeBee zegt:

    ‘k Heb je gevonden!

    Like

Geef een reactie

