Jammer

Geachte heer Wilders,

Wat vind ik het jammer, dat u niet bij mij in de klas zit. In dat geval had ik u namelijk de klas uit kunnen sturen en kunnen laten schorsen.

Dergelijke taal wordt bij ons op school namelijk niet gedoogd. Wij verwachten van onze leerlingen respect

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in politiek, respectvol en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Jammer

  1. Ria B zegt:

    Ik had hem de klas uitgestuurd direkt door naar de kapper !!
    Echt hoor st@@rt dat had ik gedaan pffff

    Like

  2. Annabee zegt:

    Onaangename man, die Wilders.
    Zou hij vroeger op school misschien gepest zijn … ?

    Like

  3. artmus zegt:

    Respect????
    Daar heeft meneer Wuilders nog nooit van gehoord Liesbeth.

    Like

    • platoonline zegt:

      Staart is het niet vreemd dat we sinds boer Koekoek al worstelen met de vraag: hoe gaan we met dit soort mensen om? De discussies zijn legio geweest. Doodzwijgen of van repliek dienen was daarbij de kernvraag. En verdorie, in 2011 weet men het nog niet.

      Jij zou de discussie aangaan. Maar levert dat niet extra publiciteit op voor deze gewiekste egotripper? Is het inderdaad niet beter hem dood te zwijgen? Of is er gewoon geen kruid gewassen tegen iemand die op de tijdgeest meedeint?

      Like

      • staartje zegt:

        Ik weetr het ook niet helemaal. Wel weet ik dt hij bij alles garen spint of je nou zwijgt of niet. Pechtold en Roemer vond ik uitstekend vsn repliek dienen en Cohen (itt iedereen)ook. Met Wilders stemmers wil ik in discussie ( behalve met die op Jokes site. Dat is zinloos). Ik heb klassen vol leerlingen die PVV stemmen. Zij doen een beroep op anderen om er kritische mensen van te maken. Dan zullen we ze zeker van repliek moeten dienen. Mevroue ik wil niet meer moskeeen in Drenthe. ‘Hebben we ze dan en belangrijker heb je er last van? Hoezo, vertel…..

        Like

  4. platoonline zegt:

    Wilders is de blogjes eigenlijk niet waard. Ik heb me al groen en geen geërgerd bij Jokezelf waar reagant Kletersteeg behoorlijk respectloze taal uitsloeg en het natuurlijk helemaal met Wilders eens was. Ik heb hem heerlijk geschoffeerd 🙂

    Gisteren trouwens de hele dag gekeken naar de debatten. Over de meeste onderwerpen heeft GW zich niet met één woord uitgelaten. Alleen over Turkije (uit de NAVO), Griekenland (aanpakken die handel) en criminaliteit (allemaal Marokkanen) deed hij zijn mond open. Ergerlijk tot in de tiende graad.

    Like

    • staartje zegt:

      Het is voor mij een uitdaging Wilders en zijn stemmers te overtuigen og minimaal een discussie aan te gaan, waar respect de basis is.

      Ik heb even gelezen bij Joke. Aan deze reagant is elke letter jammergenoeg verspilde moeite. Daar houd ik me dus maar verre van.

      Het blijft voor mij de vraag hoe we hiermee omgaan.

      Toen Wilders tegen Cohen te keer ging heb ik de tv uitgezet. Ik was geschokt. Zo ga je niet met elkaar om. Ik vond het ongehoord. De vraag blijft: Wat is de goede strategie tegen Wilders en co?

      Gelukkig geeft het ook de aanzet tot hele leuke reacties. Ik hoorde gister op de radio een interview met taal uit de jaren vijftig.

      Like

Geef een reactie

