WAUW!!

Vandaag is mijn -bijna 8 jaar -oude log- http://apenstaartje.weblog.nl/– (even) te zien. De berichten zijn er nog allemaal  voor zover ik het snel kan overzien. Mijn twee loggen zijn wel samen tot 1 log gehusseld, maar dat is niet erg en ook dat komt vast helemaal goed.

Dat het goed kwam, daar was / ben ik van overtuigd! Terecht dus.

Nu nog even geduld tot het helemaal in orde is.

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Past nergens in en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op WAUW!!

  1. Ria B zegt:

    Eerst zien dan geloven !!
    Malouverteldverder is bij rijd en wijle te zien , ik kan zelfs een reactie geven.
    Maar een mail….nee
    Dus ik kan er niks mee .en er staan of stonden maar 10 berichten op.
    Het duinpad is …..weg !!

    Like

  2. platoonline zegt:

    Ik heb dezer dagen ook mijn achtjarig jubileum. precies weet ik het niet en bij weblog kan ik het nu niet nakijken. Enfin… we gaan op voor de tien jaar en dan wordt het feest.

    Gefeliciteerd met je mijlpaal, Staart.

    Like

  3. staartje zegt:

    @ Plato: Bijna acht jaar! Ik ben er nog niet. Jij was een van de eerste loggers, die ik tgnkwam. Jij gaat me dus nog voor met deze mijlpaal! Zullen we bij tien jaar en feestje bouwen voor al onz trouwe lezers als we dan nog allbei op weblog zitten?

    Like

  4. Aline zegt:

    Ik heb de mijn 8 jarig bestaan net gehad, helaas nog niets van mijn oude blogs gezien…

    Like

Geef een reactie

