ZON

Nu het herfst is, schijnt er nu toch nog even zomer aan te komen. Ik ga zo even snel mijn dingen doen, die ik nog moet doen en dan met een boek de zon in.

Ik hoop, dat dit weekend rustig verloopt. Vorig weekend was mijn moeder plots erg kritiek, zodat ik twee keer op en neer naar IJmuiden ben geweest. Moeder is zoals al zoveel keren eerder deze week weer helemaal opgeknapt.

Ik ga niet naar het strand zoals op de foto hiernaast. Deze foto is van 1955. Ik sta op de foto met mijn oma; ik was anderhalf . Morgen ga ik wel heerlijk naar de sauna. Die had ik al geboekt! Met twee personen voor de prijs van één. De sauna heeft een mooie grote tuin en ligstoelen. Ik heb nog een stapel boeken, dus dat komt helemaal goed.

Ga jij ook van de zon genieten?

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op ZON

  1. Ria B zegt:

    Toch st@@rt kan ik hier alleen maar reageren als ik via de mobiel rss bij je kom, kom ik via de browser dan zie ik nergens een button o.i.d waar ik kan reageren.
    Ik heb ook eaen iphone…..het oudere type de iphone 3 , hekregen van zoon die de iphone 4 had gekocht.
    Het os een geweldig toestel.
    Het monument waar je lags zoeft is de klimwand.
    Zo dat waren de antwoorden .

    Het zijn weer zorgelijke tijden voor jullie als ik het zo lees !!
    Sterkte st@@rtje en ook hier in dit huis staat een slaapbank !!

    Like

  2. staartje zegt:

    Ria, Ik kan zelf reageren als ik op het cijfer links klik onder de titel, links van het log. Ik heb de melding van niet reageren nog niet eerder gehad. Maar het reageert hier bar weinig. Nu ja misschien zit iedereen in de zon Dat ga ik ook doen!

    De klimwand zag ik voor het eerst op de VPROgids met een foto van Koot en Bie.

    PS: Als ik iets verkeerd doe bij instellingen. Dan hoor ik het graag van een kenner!!!

    Like

  3. hanneke zegt:

    ik zit al een tijdje heerlijk buiten.
    leuke foto!
    fijn weekend

    Like

  4. Novelle zegt:

    dag Staartje natuurlijk ga ik van de zon genieten ahaaaaa heerlijk buiten lezen wat wil een mens nog meer?

    Like

  5. platoonline zegt:

    Ik heb eigenlijk de hele dag binnen gezeten en gewerkt. Ik ben niet zo’n zonaanbidder. Maar ik ben wel blij met dat onverwacht mooie weer.

    Dus jij was vroeger al een knap kind? Leuk.

    Like

  6. artmus zegt:

    St@@rt ik ben niet van het warme weer.
    Als het boven de 25 gr. komt lig ik plat onder een ventilator.
    Je moeder was weer erg ziek lees ik.
    Fijn dat het weer opgeknapt is meid…maar jij zult net als ik over mijn moeder wel zo je gedachten hebben.

    Like

  7. Melody zegt:

    Wow, ik wou dat ik ook nog zulke foto’s had, en die herinneringen om te koesteren…

    Ja ik ga genieten van het mooie weer, morgen heb ik al mijn kids hier s’avonds en gaan we barbeknoeien en zondag gaan we naar Burgers met zijn allen, heeeeeeeeeerlijk 😉 Even relaxen, ben ik echt aan toe, samen met mijn gezin, en helemaal compleet ook nog eens, feestje!

    Like

  8. Annabee zegt:

    Ik hou niet van zomer-, maar wel van voor- en najaarszon.
    Zometeen met een boek de tuin in, vanmiddag een stuk fietsen, eind van de middag de bbq weer aan, het lijkt wel vakantie!

    Like

  9. Annabee zegt:

    @Ria B
    Ik kon het eerst ook niet vinden: onder de logtitel staat de datum, naast de datum staat een reageerknop in de vorm van het aantal geplaatste reacties (na deze staat ie op 9, als het goed is.)

    Like

  10. artmus zegt:

    Ik denk de oplossing te hebben gevonden, kijk hier maar even.
    http://artmus.wordpress.com/2011/09/29/het-haasje/

    Like

  11. Mrs. T. zegt:

    En welk boek ben je aan het lezen dan? Ik heb bijna ‘Het familieportret’ van Jenna Blum uit. Nog een bladzijde of 20. Indrukwekkend vind ik het.
    Hoe was he tin de sauna?

    Like

    • staart zegt:

      De sauna was meer dan verrukkelijk. Ik ben nu De avonden aan het uitlezen. Prachtig geschreven, maar oh zo depri. Ik zit nu veel in de studieboeken. Het verhaal van de familie Meijer zou ik nog graag lezen en alles van Hella Haasse

      Like

  12. hannahsknits zegt:

    Hallo, Ik wilde je graag even bedanken voor de aardig reactie op mijn blogje over de wanten die ik voor Melody maakte. Groet, Hannah

    Like

  13. klaproos zegt:

    ohh starrtje wat kan het toch soms snel gaan met een zieke hé,
    ik hoop dat je nog even van haar mag genieten.

    lieve groet

    Like

  14. He, ik heb je weer gevonden, leuk. Ik bezin me nog, of ik weer ga opstarten!

    Like

  15. platoonline zegt:

    Zeg mevrouw de voorzitter, waar is Staart, waar zit zij? Laat zij toch eens normaal doen,(Wo)man. Zo lang weg blijven, dat kan toch niet voor haar fans? En nou niet zeggen: ‘doe zelf normaal,’ want zo gaan we niet met elkaar om. Wat zullen we nou hebben? De afspraak is: zij schrijft terzake doende logjes en ik scheld. Dus laat haar terugkomen, want anders voel ik mij zwaar beledigd.

    Like

    • staart zegt:

      Meneer Plato, Wilt u zich tot de agenda beperken. Het punt van mevrouw Staart is niet aan de orde.

      Persoonlijk ‘telefoontje’ van mevrouw Staart. Ik ben op dit moment te druk met werk, moeder en studie Er is geen tijd voor inspirerende logjes. Dat komt wel weer

      Like

      • platoonline zegt:

        In dat geval neem ik het woord van Plato over en trek zijn woorden terug. Staart, ik hoop dat het goed blijft gaan met je moeder. Over die studie en dat werk maak ik me geen zorgen. Dat ga je halen. Je hebt er hart voor.
        Veel sterkte en… tot later.

        Willem

        Like

  16. Ria B zegt:

    Ik heb de knop gevonden st@@rtje .
    Ik hoop dat het met je moeder goed gaat…
    Sinds ik weet dat je hier wel eens lang rijd met lijn vier …kijk ik vaak op vrijdag of ik een bekend gezicht zie 

    Like

Geef een reactie

