Paaseieren met kerst en een post-it

Omgekeerde logica in de wereld:
Pepernoten in september
Paaseieren in januari
Kerstkransjes in juni
 
Bovenstaande post-it vond ik op post-it poezie. De post-it was in de Kruidvat opgeplakt. Leuke actie en inhoudelijk uit mijn hart gegrepen. Ik doe er niet meer aan mee. Ik ga geen pepernoten inslaan in september; ik eet gewoon paaseieren met kerst en pinksterbrood met pasen.
Over wat zou jij ergens een post-it op willen plakken? Ik zou wel iets over fatsoen bij mevrouw Ploumen willen plakken.
PS: Reageren kan door op het cijfer rechts na de datum te klikken. Het cijfer is het aantal reacties. Het kan er allemaal vast mooier en beter uitzien, maar ik vind het zo wel goed. Voorlopig weinig tijd.
Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk, poezie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Paaseieren met kerst en een post-it

  1. Ria B zegt:

    Ooit maakte ik een ijstaart met pasen…..kleinzoon vond het tien keer niks want er zaten schuimkerstkransjes in en dat hoorde niet met paas.

    Like

  2. Plato zegt:

    Laatst had iemand op Station Zaandam geschreven:

    Vrij van de partijheid. Niemand is illegaal in de wereld. Vond ik wel mooi.

    Verder wil er niets spitsvondigs in me opkomen. Maar ik blijf nadenken.

    Like

  3. Mrs. T. zegt:

    Wij aten tot ver in augustus nog paaseitjes. Maar dat had meer te maken met enigszins verkeerd inkoopbeleid én dat we niet zo’n snoepers zijn.

    Like

  4. artmus zegt:

    zomer in april, herfst in juli en augustus en tropische temperaturen in september , kan het nog gekker.

    @ Ria B….ijs en schuimkransjes kunnen voor mij elke dag.
    net als oliebollen en appelflappen trouwens.

    Like

  5. platoonline zegt:

    Ik zou op die post-it willen plakken:

    Als we nou toch gaan protesteren, laten we dan eerlijk zijn.
    De enige legitieme grond voor protest is tegen de verregaande verrijking van mensen enerzijds en de toekomstloze armoede van miljoenen die daar tegenover staat. Protesteren moet geen EGO karakter hebben maar als achtergrond hebben: de wil om de wereld werkelijk te veranderen.

    Like

  6. Melody zegt:

    Misschien wel heel cliché….maar ik zou wel een regen van post-its willen zien neerdalen (milieuvriendelijke post-its dan uiteraard) met daarom de tekst ‘smile more often – glimlach eens wat vaker’

    Like

Geef een reactie

