Wat meer Staart

Nou vooruit omdat het vakantie is nog een logje. Ik gebruik hiervoor het lijstje dat deze logster plaatste Zij is trouwens de meest ‘trouwste’ logster, die ik ken. Ze logt elke dag en is beroemd om haar lijstjes

mijn evenbeeld?1.Wat is je huidige gemoedstoestand?
Stabiel gezellig
2.Wie zijn jouw helden?
Cohen,omdat hij betrouwbaar en zichzelf is. Moeder Theresa,omdat ze onzelfzuchtig was en op een andere dimensie wees. Daniel Lohues, omdat hij de mooiste liedjes maakt.
3.Aan wie erger jij je?
Aan een zekere meneer Wilders en alle mensen, die zondebokken zoeken, polariseren en niet oplossend bezig zijn. Wilders gaat respectloos met mensen om. His een slecht voorbeeld.
4.Lijk je op je vader?
In sommige gewoontes, bijv kleren achterstevoren aantrekken
5.Of op je moeder?
Ook:empatische vermogen
9.Heb je ooit een mystieke ervaring gehad?
Jawel, voor ik ging scheiden en er naar mijn idee niets aan de hand was droomde ik dat
10.Ben jij aantrekkelijk?
Zekers!

Wie zijn jouw helden en waarom?

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Lijstjes van staart, persoonlijk. Bookmark de permalink .

18 reacties op Wat meer Staart

  1. Kwebbel zegt:

    Ha, je bent er weer.
    Leuk lijstje en over meneer W. ben ik het helemaal met je eens.

    Like

  2. platoonline zegt:

    Mooi lijstje St@@rt. Iets uitgebreider dan het lijstje dat je bij die meest trouwe logster postte.
    Dat je Cohen noemt vind ik sterk. Hij verdient beter in de publieke opinie.

    Like

  3. tagrijn zegt:

    Mijn helden zijn de vaak onbekende mensen van Artsen zonder grenzen die zonder aan de weg te timmeren in oorlogsgebieden hun goede maar ook gevaarlijke werk doen.

    Like

  4. Hallo Staartje: mijn helden zijn: Oprah: veel van haar geleerd
    Wayne Dyer: veel van hem geleerd
    Shakti Gawain: heel veel van haar geleerd:)
    Daniëll Charms: uniek schrijver
    Lewis Carroll: ook een uniek schrijver
    A.A.Milne: schreef Winnie the Pooh: onnavolgbaar boek
    Annie M.G. Schmidt: onnavolgbaar schrijfster
    Wislawa Szymborska: unieke dichteres
    Rutger Kopland: unieke dichter

    En er zijn er nog veel meer die ik bewonder…

    Groetjes van Annet

    Like

  5. Betsie zegt:

    Hallo, mijn excuus dat ik niet op dit berichtje reageer.
    Sanoma heeft ons op alle mogelijke manieren geschoffeerd en doet dat nog steeds. Hiermee maakt een groot bedrijf misbruik van haar macht.
    Als wij dit toelaten komt niet alleen Sanoma hiermee weg maar is dit tevens een boodschap voor andere bedrijven: zij weten dan dat de klanten toch niets zullen ondernemen. Dan kan het om bedrijven gaan die diensten of producten aanbieden die veel belangrijker zijn dan onze blogs.
    Dit is ontoelaatbaar, maar ieder individu alleen staat machteloos. Om die reden hebben Margo en Roberto het initiatief genomen een groep te vormen die gezamenlijk kan optreden. Wij willen je vragen je hierbij aan te sluiten.
    Je zult het misschien te druk hebben om iets te doen, dat is geen bezwaar. In een groep zijn er altijd enkelen die handelen namens de hele groep. Hoe groter de groep is hoe slagvaardiger hij kan opereren, hij kan ook individuele acties ondersteunen.
    Wanneer je de acties van Sanoma ontoelaatbaar vindt en je bij de groep wilt aansluiten kun je dit als volgt kenbaar maken: reageren onder het bericht: http://uitwijkpost.wordpress.com/2012/01/12/handtekeningenactie-gedupeerden-van-webstreepjelog/
    Een prettig en ontspannen weekeinde gewenst.
    Groet

    Like

  6. klaproos zegt:

    mijn woordenhelden

    herman van veen, stef bos en plato:-)
    nátuurlijk 🙂

    Like

  7. platoonline zegt:

    Staart studeert. Hoort er in jouw lespakket geen leuke WE of one-o-one staart? Ik wil maar zeggen… scherp uw pen….

    Like

    • staart zegt:

      Prrft nee Net drie tentamens gedaan. Geschiedenis. De jaartallen tjoepen door mijn hoofd Toch oude hersens… :-]Twee tentamens wel gehaald,denk ik, maar de derde kiele kiele….. Maar ook een mailtje dat ik een opdracht gehaald had (ruim) Ik zit in de refelectieverdlagen, onderzoekopdrachten. Daar scherp ik mijn pen(typemachine) voor.

      Like

  8. Cobie zegt:

    Lieve, lieve Staartje
    Ik heb je uiteindelijk in het ‘ virtuele land’ weer gevonden. Waar blijft de goede oude weblogtijd ? Ok. Vooruitkijken, Sahas!
    Helaas betekent dat vooruit kijken in mijn geval niet zo veel.
    Ik ben zeer ernstig ziek en zal niet meer beter worden.
    Jou wil ik danken voor veel heerlijke dagen, vakantie enz. Vergeef me aub mijn fouten en onhebbelijkheden.
    Ik koester grappige, gekke, mooie herinneringen aan b.v. Schiermonnikoog.
    Mijn dochter is terug en dat is heerlijk in deze droeve, ingewikkelde tijd.
    Alle goeds, veel liefs voor jou.
    Kus van Cobie – Sahasrara

    Like

  9. Ria B zegt:

    Nou st@@rt jij bent mijn held !!!
    Tegen alles in blijf je bij weblog !!
    Het word hopelijk nog wat met ze….voor jou hoop ik dat .
    Toch kan je je hele hebben en houden exporteren naar je pc…..en dan importeren in wordpress.

    Lijn vier rijd hier niet meer door de straat…..
    Hoe is het met je moeder ??

    Like

Geef een reactie

