Foto-tegenstelling Star – Flexibel

 


Star: De plek (2009,2010, 2012)
Flexibel: De invulling

De foto-tegengestelling is een intiatief van Melody. Ze geeft elke vrijdag een thema. Deze week star -flexibel.

De foto toont mijn favoriete tent op ons favoriete plekje. Vorig jaar hebben we het even moeten laten schieten. Dit jaar hopen we er weer te zijn. Ik voel me daar in de Provence als een godin in Frankrijk.

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Foto-tegenstelling op vrijdag en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Foto-tegenstelling Star – Flexibel

  1. Ria B zegt:

    Het lijkt ons plekje onder de zon wel staart.
    Tien jaar lang zijn we heel star naar Anduze gereden om op camping Cevennes Provence heeeeel flexibel te genieten van alles om ons heen !!

    Like

  2. Ria B zegt:

    Ik kan hier alleen maar reageren met een wordpress.com account dus het weblog waar ik mee reageer bestaat niet en is overgegaan in mn eigen weblog …..pfff wat een gedoe toch allemaal

    Like

    • staartje zegt:

      Ja zoiets is het. Ik kan zelf ook niet overal reageren.Ik dacht ook zoiets. Heel vervelend. Gisteren was ik hier in mijn eigen spambak beland!! Ik had het vinkje inloggen toegestaan uitgezet, omdat ik dacht dat je dan alleen ingelogd kon reageren. . Ik ben nu op beide logs ingelogd en dat geeft geloof ik minder problemen.

      Beide weblogs hebben problemen met het publiceren van voorgeprogrammeerde logjes. WordPress vind ik leuker, omdat de gravatar in de recente reacties staat. Bij weblog ligt mijn geschiedenis, maar ze maken hhet me wel moeilijk….. Die reclame vind ik verschrikkelijk.
      Heb je dat reageren bij anderen niet? Want dan zou het aan mijn instellingen liggen

      Like

      • Ria B zegt:

        ik heb het bij Mus ook dus ik denk dat wordpress iets veranderd heeft, wordpress en weblog draaien op dezelfde programma’s.
        Ik ben nu bezog geweest om die oude weblogs echt weg te krigen zodat als ik inlog op wordpress.com ..mn eigen no-ip.info/wordpress tevoorachijn kom.
        Er heeft trouwens op facebook een bericht gestaan van weblog dat je je exportbestanden kan opvragen. Kijk als je dat doet heb je je hele weblogverleden te pakken en dat kan je zetten in je wordpress….Mus heeft dat met haar wordpress.com gedaan en ik met de mijne .

        Like

      • Ria B zegt:

        Tsjeeetje wat een tikfouten pfffff

        Like

      • staartje zegt:

        @ Ria: Ja het kan, maar het vraagt wel weer een hoop gedoe. Ik heb een beetje trouwe inslag, waar ik begin wil ik blijven…… (nou ja valt ook wel mee….:-]) Ik ben later weer actief geworden dan jullie bij webzonderstreepjelog, dus ik kijk het nog even aan. Over beiden juich ik niet. Het is bij beiden niet perfect.
        Ik denk dat als jij op wordpress inlogt met je no-ip account je er geen problemen meer mee hebt. Ik ben nu op beiden ingelogd en dat werkt ook, maar het blijft vervelend. Ik merk dat(niet ingelogde) bezoekers hun reacties niet zien of op een oude pagina terecht komen.

        Like

    • staartje zegt:

      @ Ria: betreft inloggen. Klaproos http://www.blogger.com/comment.g?blogID=6648489445655385832&postID=165639410239540453
      had hetzelfde probleem. Bij de reacties staat het volgende antwoord
      [i]…Heeft idd met het email-adres te maken. Je gebruikt waarschijnlijk het adres waar je ook mee geregistreerd was bij web-log.nl.Ik heb hetzelfde probleem, dus je moet een ander e-mailadres gebruiken. Weblog nieuwe stijl zit bij WordPress…. een fake sdres bijv.[/i]

      Like

  3. Ria B zegt:

    Ik ben ingelogd en heb de oude wordpress verwijderd en mn eigen no-ip adres in mn profiel gezet.
    Het werkt !

    Like

Geef een reactie

