Bofkont

Mijn partner is gelukkig in de liefde (hij heeft mij immers ;-] ), maar hij is ook gelukkig in het spel. Bleef het winnen(postcode) aanvankelijk beperkt tot een kaartje voor aftands pretpark, een niet te pruimen film of boek; nu won hij een fiets, een tv of een tablet. En ik mocht kiezen- en-houden! De tv was een optie, maar mijn oude geval doet het nog en zoveel kijk ik niet. Op mijn lijstje staat al heel lang een i-Pad. Die is het niet geworden, maar wel een mooi tablet van Sony.
Ik ben benieuwd.
Ik heb de komende tijd wat te doen. Leren werken met een i-Phone (die komt volgende week) en leren werken met de Sony. Gevolg is wel, dat ik me nu twee systemen eigen moet maken Android en het Apple-systeem.
Iemand nog tips???

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk, tablet. Bookmark de permalink .

11 reacties op Bofkont

  1. klaproos zegt:

    nee geen tips:-)
    maar wel erg leuk voor je staartje

    Like

  2. Ria B zegt:

    Sony op marktplaats…..en de ipad kopen ????
    ik heb de Ipad 1 en de Iphone 3gs , de laatste is het afdankertje van mn zoon.
    Het voordeel is …als ik op mn Ipad een telefoonnummer bij een van de contacten zet…..het ook in mn Iphone komt.
    Boeken die ik op de ipad heb staan , staan ook in mn iphone.en dat is makkelijk als je ergens moet wachten en je hebt geen boek bij de hand.

    Like

  3. Wat een leuke prijs. Gefeliciteerd. Super tip van Ria B. De ipad is gewoon een fijn ding.

    Like

  4. Mrs. T. zegt:

    Wow, leuke prijs zeg. Ik heb er geen verstand van, maar een potje wordfeud tegen jou, staat me wel aan. Al moet ik je waarschuwen: wordfeud keurt de sufste woorden goed en de briljantste woorden fout.

    Like

  5. gewoonanneke zegt:

    Leuk toch, mijn broer won vorig jaar 3 fietsen van de postcodeloterij, alle drie zijn zussen kregen er een van hem. Maar zo’n tablet is echt een leuk cadeau toch……veel plezier er mee

    Like

  6. Kwebbel zegt:

    Leuk zo’n prijs. En hoe bevalt de tablet? Maarten heeft er sinds vorige week ook een.
    mij doet het nog niet zoveel, geef mij maar m’n laptop hahaa

    Like

  7. staartje zegt:

    @ Kwebbel: Tablet is geweldig!! Mijn vriend heeft hem geinstalleerd en is helemaal verkocht aan het ding. Ik heb momenteel genoeg aan mijn iPhone. Wij oefenen nu samen met schuiven, tikken etc 😉 Dus de tablet blijft (voorlopig?)in Groningen.

    Like

Geef een reactie

