Proef

Het is een leuk speeltje. Nu nog wachten op zes weken tijd…
via mijn iPhone

Update: 1-april??? Een schoenenboom?? Of heeft iemand te veel schoenen??

20120401-171418.jpg

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Proef

  1. Ria B zegt:

    Ja die Iphone kan er wat van he…maar waarom moet je nog zes weken wachten ???

    Like

    • staartje zegt:

      @ Ria: Omdat ik geen tijd heb om alles uit te zoeken. Ik zou het liefst nu alles gaan uitzoeken, maar ik kan telkens maar een klein stukje doen en moet het dan weer wegleggen, omdat er nog meer te doen is dan Iphone uitzoeken…… Maar ik vind het geniaal. Ik ben telkens weer aangenaam verrast wat het ding allemaal kan. Dit had ik trouwens snel voor elkaar. Ik voel me de koning te rijk!

      Like

      • Ria B zegt:

        Ik vind het zeker in combi met mn ipad helemaal top !
        Als ik een afspraak maak en ik zet hem in de iphone, staat ie ook op mn ipad….geniaaaaal

        Like

  2. ottovo zegt:

    welnee, apenstaartje, het is een nieuw gezegde onder sporters: De schoenen in de boom hangen.

    Like

  3. Kwebbel zegt:

    Hahaha leuke boom. Weer eens wat anders dan een eik of rubberboom 😉
    Waar staat deze boom?

    Like

  4. Kwebbel zegt:

    Ah geen wonder dat het straatje me bekend voor kwam na jaren in Groningen te hebben gewoond. Woonde eerst in het centrum en later in Ruischebrug

    Like

  5. gewoonanneke zegt:

    Oef even in mijn kast gekeken, ja veel te veel maar toch maar niet in een boom gehangen haha

    Like

  6. Originele actie van iemand. Maar hoe moet dat nou: wie de schoen past, trekke hem aan?
    Ik heb je webadres aangepast!

    Like

Geef een reactie

