Einde / Afscheid- Zeswoordenmetbeeld

Eye

Het nieuwe filmuseum; absoluut: het einde!

Six word story is was een initiatief van Jokezelf. Na een jaar vindt ze het een mooi moment om te stoppen. Het laatste thema is dan ook Einde. Joke bedankt voor een jaar sixwordstory. Het was leuk en inspirerend!
Meer over de six word story. 

DE LEKKERSTE appeltaart

 
 Oeps, bij het maken van dit log zie ik nu dat het woord niet einde , maar afscheid is. Dan nog maar eentje:

Afscheid van zeswoordenmetbeeld: Appeltaart voor Jokezelf!


(P.S.deze appeltaart kun je nuttigen in het  Eye-filmmuseum met geniaal uitzicht op het IJ Niet goedkoop, wel absoluut het einde)

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in film, zeswoordenmetbeeld en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Einde / Afscheid- Zeswoordenmetbeeld

  1. klaproos zegt:

    leuk gedaan staartje,
    * hapje neem*

    mmmmm lekker 🙂

    Like

  2. jokezelf zegt:

    Erg leuk Staart, vooral het laatste verhaal en weet je, tussen jou en mij gezwegen; mijn eerste ingeving voor het themawoord was inderdaad Einde, alleen had ik dat niet gepubliceerd. Telepathische kwaliteiten? Ik ga zeker een keertje naar het filmmuseum toe, al zal ik de oude locatie wel heel erg missen.

    Like

  3. jokezelf zegt:

    Aha, ik zie overigens nu pas waar de verwarring door ontstaan is; in mijn titel heb ik het woord einde staan. Dus geen telepathie,. Jammer hoor ;-).

    Like

  4. Pingback: Zes woorden met beeld – EINDE | Jokezelf

  5. Mrs. T. zegt:

    Ze zijn allebei leuk en die appeltaart ziet er heerlijk uit.

    Like

  6. tagrijn zegt:

    Filmmuseum is dus het eyende. Heb er al veel mooie dingen over gehoord, dus bezoek zal niet zo lang op zich laten wachten.

    Like

  7. Selma zegt:

    Heel goed bedacht!
    Ik heb nog een foto van hetzelfde gebouw (ernaast), toen de Postbank aan z’n einde kwam, en het enorme reclamedoek naar beneden getakeld werd. Een heel ander soort einde!

    Like

  8. assyke zegt:

    Leuk!
    Het is dat ik niet van appeltaart hield, anders zou ik joke bijna willen vragen ons een hapje te laten proeven:)

    Like

  9. platoonline zegt:

    Dus ze stopt. Misschien dan weer een nieuw initiatief. Die zeswoordenmetbeeld is een vuile digitale smokkelmethode, maar wel leuk.

    Like

  10. Truus zegt:

    Dus het filmmuseum zit niet meer in het Vondelpark. Was wel een mooie locatie.
    Lief, die appeltaart voor Joke. 🙂

    Like

  11. DharSon zegt:

    Leuk en die appeltaart ziet er heerlijk uit.

    Like

  12. hanscke zegt:

    De eerste vind ik uitmuntend en de tweede leuk met die appeltaart.

    Like

  13. ram1955 zegt:

    Mooie invullingen

    Like

  14. Haha, die vis zwemt niet meer 🙂

    Like

Geef een reactie

