Volwassen

Vandaag wordt mijn jongste telg 21.

De jongste 21!! Dan voel ik me toch een ietsiepietsie oud. (maar niet echt )
Ooit leerde ik deze zoon de eerste beginselen van loggen en internetten. Hij had een log onder de naam Pippin.Die tijd is allang voorbij. Inmiddels leert hij mij het een en ander (veel) over de phone enzo.

Fijne, leuke dag! (ik kom gauw taart eten of van die lekkere schuimpjes)

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk. Bookmark de permalink .

12 reacties op Volwassen

  1. klaproos zegt:

    proficiat staartje,
    tje kleine kindjes worden groot hé, zo gaat dat,
    nu leer jij weer dingen van hem denk ik 🙂

    maak er een fijne dag van samen hé

    Like

  2. Ria B zegt:

    Ik herken je dubbele gevoel……volgende maand word mijn zoon ….veertig!
    Enne het voelt dan toch raar dat ik als uhhhh jonge blom van 59 , moeder ben van een licht kalende zoon…..

    Gefeliciteerd met je grote zoon xxx

    Like

  3. DharSon zegt:

    Gefeliciteerd!!!!
    Pfff ja het gaat eigenlijk altijd de snel he! Geniet!

    Like

  4. Mrs. T. zegt:

    Gefeliciteerd met je jongste!

    Like

    • artmus zegt:

      Staart van harte.
      Ja het is gek……ik heb het gevoel dat het nog maar kort geleden is dat meneer Mus begon te kalen en nu zie ik die tekenen bij mijn eigen zoon.
      En het gaat maar door…..

      Like

  5. tagrijn zegt:

    Van harte gefeliciteerd. Vroeger zou hij vandaag meerderjarig zijn geworden, maar nu is hij dat al drie jaar. Neem nog maar een lekker stuk taart, staart.

    Like

  6. hanscke zegt:

    Van harte gefeliciteerd. Dan ben jij dus ook een beetje jarig. Ik vind het zelf ook altijd een heel bijzondere dag als er een kind van je jarig is. En dat neemt toe naarmate ze ouder worden.

    Like

  7. Alsnog van harte gefeliciteerd met de grote jongste. 🙂
    Volgende maand word ik 55 en toch ben en blijf ik de jongste van 5. 😉

    Like

  8. platoonline zegt:

    Alweer 21. De tijd gaat hard. Thierry wordt 25 en Germaine 28. Je gaat er jezelf van in een ander perspectief zien, zeg maar… die oude man die toch eens wat spullen moet gaan wegdoen. ‘Ja pa en dan vooral die boeken. Wat moet je er mee!!! Lezen? Whahahaha, doe toch niet zo ouderwets. Neem een E-reader.

    Like

  9. gewoonanneke zegt:

    Van harte he, ja inderdaad mijn zoon is al weer 25 wat vliegt de tijd he en dan zijn het ineens volwassen mannen die nog maar heel soms even lekker bij ma op de bank komen zitten……

    Like

  10. Gefeliciteerd! Het is niet erg dat je kinderen ouder worden, maar zelf word je het ook…

    Like

Geef een reactie

