Ra ra

Wat zou dit zijn?

20120513-115324.jpg
Tip update:
1.Het heeft iets met geluid te maken.
2. In een museum in Amsterdam(geen kunstwerk in de zin van een schilderij of zoiets)

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Past nergens in. Bookmark de permalink .

28 reacties op Ra ra

  1. Ria B zegt:

    Het gekke is dat ik het herken maar niet thuis kan brengen whahahahaha

    Like

  2. Ria B zegt:

    Kweekbakje ?!?!
    Je hebt het voor elkaar hoor pfffff ik zie het en weet het net niet DUSSSSS net als met een liedje blijft dit de hele tijd malen

    Like

  3. Ria B zegt:

    Stofzuigerfiltergevalletje

    Like

  4. Ria B zegt:

    Vetbollen gemaakt in een oud kweekbakje …..ja je vraagt erom hoor !!!

    Like

  5. klaproos zegt:

    whahahaha ik moet lachen om ria der reacties,

    ik denk een afvoerput op de weg:-)

    Like

  6. Mrs. T. zegt:

    Iets wat nergens in past. 😉

    Like

  7. Ria B zegt:

    Je kan het vouwen..de randen zitten er al in……net als die bakjes waar plantjes inzitten

    Like

  8. Kwebbel zegt:

    Het ziet er bekend uit en toch heb ik geen flauw idee.
    Kom maar op met je eerste tip 😉

    Like

  9. klaproos zegt:

    karton om eem kamer te isoleren:-)

    Like

  10. Ria B zegt:

    Drents thermo ondergoed !!
    Om de veenbillen te isoleren !!!

    Like

    • staartje zegt:

      Veenbillen???????? Mijn billen VEENBILLEN?! :-} :-]
      Ria, je bent hartstikke koud
      Maar ik lig hier nu wel dubbel hartstikke koud

      Like

      • Ria B zegt:

        Kijk st@@rt jouw billen zijn van t westn naar drenthe gegaan…Dus ik zou niet durven om jouw billen …veenbillen te noemen
        Maar mijn opa en oma hadden echt veenbillen
        Opa geboren in emmecompascum en oma in exloernerderveen of zoiets…
        En in die tijd hadden ze vast thermo ondergoed om warm te blijven
        Oke Oma heeft 10 kinderen gekregen maar dat terzijde…..

        Like

      • Ria B zegt:

        Oma is dus geboren in Exloermond en Opa in Weerdingerveen …veenbillen dus

        Like

  11. jokezelf zegt:

    Ik pieker me suf, dacht ook een stofzuigerfilter, maar kebgeenflauwidee. Tweede tipje misschien?

    Like

  12. tagrijn zegt:

    Het rasterwerk voor een geluidsbox?

    Like

  13. Ria B zegt:

    Pootjes….om de pootjes IN te zetten en zo het geluidte dempen ????

    Like

  14. klaproos zegt:

    als geluidswal, je staat er voor en het gluid komt er door die spleetjes uit:-)
    amai staartje, help eens wat verder:-)

    Like

  15. jokezelf zegt:

    Jemig wat moeilijk! Maar het ligt natuurlijk hartstikke voor de hand. Het omroepsysteem van dat museum?

    Like

  16. gewoonanneke zegt:

    Lijken wel gewone tegels waar het water in de sleuvel tussendoor loopt maar heb echt geen flauw idee hoor eigenlijk…….

    Like

  17. Ria B zegt:

    Stedelijk museum Amsterdam , beeld en geluid …… Oke maar dan nog weet ik hetniet !!

    Like

  18. Heel irritant. Het ziet er bekend uit, maar ik kan het niet thuis brengen. Damn!
    Nog een tipje, please 🙂

    Like

  19. Pingback: Update Ra ra | apenstaartjeweblog

  20. Ik wil ook wel een klein tipje …..
    Nieuwsgierige groet

    Like

  21. Ria B zegt:

    Nou ja zeg !!!!!!
    Een vloer !!!!!
    Nee daar had ik niet aan gedacht….

    Like

    • jokezelf zegt:

      @Ria, ben je gaan kijken in het Stedelijk? Stoer hoor! Maar wat heeft een vloer dan met geluid te maken? Isolatie? St@h@@rt! Zeg es wat! Heeft Ria gelijk?

      Like

      • jokezelf zegt:

        Scroll ik naar boven om nog eens naar de tipjes te kijken, zie ik pas onderweg de pingbak de update tussen zinnininzuidoost en Mirjam Kakelbont. Gewoon niet goed opgelet dus. 😉

        Like

Geef een reactie

