Update Ra ra

Update van het log Ra ra hieronder. Allereerst heb ik een hoop plezier gehad van jullie reacties. Nooit gedacht dat zo’n simpel logje zoveel lol oproept. Dank jullie wel.
Zelf was ik al eens over deze vloer gelopen zonder er iets aan op te merken. Partner wees me erop dat het een geluidsisolerende vloer is. Hij ligt in de binnenplaats van het gerenoveerde Scheepvaartmuseum in Amsterdam. De binnenplaats is nu overdekt en als je niets aan het geluid zou doen, zou het verschrikkelijk galmen. De vloer heeft al twee prijzen gewonnen o.a. de Vernufteling. Op YouTube is nog een informatief filmpje te zien.

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in architectuur, persoonlijk. Bookmark de permalink .

14 reacties op Update Ra ra

  1. Tja, eerst niet goed kijken en dan niet goed lezen. Ja, ik moet hoognodig dit museum eens gaan bezoeken. Mooi vervolgblog.
    Vrolijke groet

    Like

    • staartje zegt:

      @ Rob: Elke keer word ik weer vrolijk van jouw profielfoto. Ik heb wat met dat zagende mannetje bij het Leidse plein. Mijn tante liet het me decennia geleden zien en vertelde er trots bij dat dat nu typisch Amsterdam was. Zomaar is er opeens een beeld. Niemand weet van wie het is of waar het vandaan komt en het wordt nog onderhouden ook. Kijk dat vind ik nou hartverwarmend leuk

      Like

  2. klaproos zegt:

    wat leuk staartje,
    ja dan zat ik eigenlijk wel goed:-)

    Like

  3. Ximaar zegt:

    Ik had toch mee moeten doen met mijn ‘mini-stelcon-platen’. Maar omdat er lassen tussen zitten begreep ik het voordeel niet en liet ik het maar voorbij gaan.

    Like

  4. jokezelf zegt:

    Verhipperdepip en dat zie ik nu pas. ;-))

    Like

  5. Ria B zegt:

    En mijn antwoord staat weer ergens onder het bericht…..maar niet hier pffff

    Like

  6. netperk zegt:

    en opeens vind je weer ieman terug op het web.
    Leuk hoor, staartje nog steeds actief….
    Grtz, Netperk (inmiddels terug naar de natuur…)

    Like

  7. Nah…ik dacht nog wel dat het er bekend uitzag, maar dat kan dus niet, want ik ben al eeuwen niet meer in Amsterdam geweest.
    Ik twijfelde zelfs nog even of het de tegels in de Koopgoot waren waarmee je spelletjes met water kunt doen, maar nu ben ik blij dat ik dat niet gezegd/geschreven heb 😉

    Like

  8. tagrijn zegt:

    Geweldig! Ik zou er nooit opgekomen zijn. Nu voel ik zelf eens hoe ik de lezers dwars zit met steeds dat Leids Detail!

    Like

Geef een reactie

