Alle – Sommige Foto-tegenstelling op vrijdag

Foto-tegenstelling alle sommige

Alle kandidaten hebben een mooie slogan, slechts sommigen (een enkeling?!) zijn betrouwbaar. Zie ook

De foto-tegengestelling op vrijdag is een initiatief van Melody. Elke vrijdag een nieuw thema.
Deze week Alle Sommige.
Meer informatie en meedoen kan via Melody .

Geen foto van mezelf, maar een cartoon van internet. Ik ben een lessenserie aan het maken over slogans en kwam deze cartoon tegen. Ik vond hem wel in het thema passen en vandaag wel heel actueel

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Foto-tegenstelling op vrijdag, politiek, respectvol en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Alle – Sommige Foto-tegenstelling op vrijdag

  1. hahaha goed gevonden, en zeker nu
    Fijn weekend
    Groetjes V☺nnie

    Like

  2. Melody zegt:

    Ondanks dat ik helemaal niets heb met politiek en me er dus ook zo ver mogelijk van verwijderd hou… vind ik je invulling geweldig goed gevonden! Dank je wel voor deze bijdrage!@

    Liefs en fijn weekend.

    Like

  3. ram1955 zegt:

    Goed bedacht. Ik vertrouw geen enkele politicus.

    Like

    • staartje zegt:

      @ Ram: Die zijner wel. Cohen isSUPER betrouwbaar en Ria Beckers (van de oude PPR) was zo betrouwbaar als wat. Aan Jan Pronk en Arie Slob (niet mijn partij) zou ik mijn spaarcenten ook toevertrouwen en….. Dan wordt het wel moeilijker. Vroeger had ik meer vertrouwen n politici, ook al waren ze niet van mijn partij. Dat is nu met de versnippering voorbij. Er zijn teveel niet politiek opgeleide mensen en het gaat te veel over: Hoe kom ik over?

      Like

  4. inuzz zegt:

    deze is goed gevonden…geweldig….
    fijn weekend.
    xx

    Like

  5. Ria B zegt:

    Tsja st@@rt …ik lees dat jij je spaarcenten nog wel toevertrouwd….
    Ikke niet….want ik heb ze niet meer en dat zie ik als een enorm voordeel !!!
    Hoef ik daar in ieder geval niet meer van wakker te liggen.
    Het is niet veel soeps wat er nu zit en ik heb mn ernstige twijfels over de toekomst.
    Ik heb plannen in mn achterhoofd om na mn pensioenering asiel aan te vragen in een warm goedkoop land !!

    De cartoon is super !!

    Like

  6. minoesjka2 zegt:

    Wat een top invulling zeg!! Ja, de meeste maken een beetje hun eigen waarheid, om zieltjes te winnen.

    Like

  7. Sterke teksten! Je kunt maar beter om politiek lachen, ook al is het om te huilen 😉

    Like

  8. platoonline zegt:

    Bij het CDA heb ik nooit iemand vertrouwd. Een partij die met de linkerhand het rentmeesterschap verdedigt en met de rechter voor de meest vreselijke dingen stemt. Ze doen maar. Ze worden terecht steeds kleiner. Nu de PVV nog.

    Like

Geef een reactie

