Leuk

Toen Politiek nog
leuk creatief,
spannend en
spraakmakend was.

(P.S. Bij JeeBee hangt  zij nog altijd op de WeeCee)

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk, politiek en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Leuk

  1. Ria B zegt:

    Ja maar st@@rt dat was in een tijd dat phil bloom ook spraakmakend was…..naakt was toen spraakmakend….terwijl je nu in menige reklame al meer naakt voorbij ziet komen.
    Het was een andere tijd?…
    Maar de poster is een mooie !!

    Like

  2. Mrs. T. zegt:

    Tja, dit is toch echt van ver voor mijn (bewuste) tijd. 😉

    Like

  3. Ximaar zegt:

    Als extreem radicale pacifist, die een auto al als wapen ziet, ben ik natuurlijk niet blij met hoe GL dit ideaal door de plee heeft gespoeld. 🙂

    Like

  4. Bertie zegt:

    Politiek creatief en spannend???

    Like

  5. klaproos zegt:

    da’s lang geleden voor mij staartje, ik vind er niks meer aan, een grote boevenbende

    Like

  6. isis45 zegt:

    Die poster herinner ik me nog wel! Verder heb ik niet zoveel met politiek.

    Like

  7. artmus zegt:

    o ja…die!!!!
    dat heeft toen flink ophef gegeven.

    Like

  8. De PSP herinner ik me ook nog. Ooit voerden ze in een bootje over de Rotte met een spandoek met tekst: “Wij zijn vóór dieren!” Oh, dacht ik, later ga ik ook PSP stemmen. Maar daar is ’t nooit van gekomen 😉 De poster zou ik me moeten kunnen herinneren,maar ik denk dat ik ‘m verdrongen heb.

    Like

  9. tagrijn zegt:

    PSP maakt nu dus deel uit van Groen Links. Toch zie ik Jolande Sap zo niet staan met haar stekkerdoos. Al zou het zo nog kunnen met de slagan: zo wordt de burger uitgekleed.

    Like

  10. gewoonanneke zegt:

    Die poster lijkt een beetje of foto’s die ik zag in het Tweede WEreldoorlog museum in Berlijn met de nudistenkampen. Ja herinner me deze poster nog wel inderdaad.

    Like

  11. Ria zegt:

    Zó………….Sappig die koe.
    gr.Ria

    Like

  12. platoonline zegt:

    Nu is inderdaad het pruikje van Geert spraakmakend. Dat is toch een gevoelig verlies in kwaliteit.

    Like

  13. Rob Alberts zegt:

    Ooit kreeg ik het archief van een kleine afdeling. Ongeveer 200 affiches heb ik vrijelijk uitgedeeld in en rondom mijn vriendenkring. Nu zou ik graag nog een mooi exemplaar in huis willen ophangen.
    Vredelievende groet

    Like

  14. groninganus zegt:

    Grappig, op Facebook wordt deze poster steeds verwijderd, waarna allerlei mensen hem er weer op zetten.

    Like

  15. staartzelf zegt:

    Ja leuk, he??? Deze staat er dus al even

    Like

Geef een reactie

