Vlak

Gisteren nog een fietsrondje geknoopt van 15 km. Drenthe is prachtig, maar ik mis de prettige warmte van de Provence en de kick van het heuvel op fietsen met 5-6. km en eraf met 30-40km. Dat zit er hier niet in. Ik ben dus terug en heb nog wat vakantieheimwee. Vandaag aan de studie en vanavond weer en stukkie fietsen. Keep it cool nog wat mooie plaatjes van de okers in Roussillon.

20120818-112244.jpg

20120818-112414.jpg

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Past nergens in. Bookmark de permalink .

8 reacties op Vlak

  1. Rob Alberts zegt:

    Ja, we mogen allemaal nog nagenieten in dit prachtige weer.
    Fijne tocht.
    zonnige zomergroet

    Like

  2. Ria B zegt:

    Ja Drente is natuurlijk mooi en ook nog heet op dit moment…
    Maar tsja st@@rt de provence is toch net allemaal wat mooier enz enz
    EN daar had je vakantie en Drente daar woon je.
    Aan de studie met ditweer….k moeter niet aan denken …sterkte

    Like

  3. gewoonanneke zegt:

    Fietsen is heerlijk maar heuvel op en af is niet echt mijn ding, geniet er nog van……

    Like

  4. klaproos zegt:

    schitterend om daar te zijn ja staartje,
    kan me je heimwee voorstellen,

    Like

  5. isis45 zegt:

    Welkom terug. De warmte is hier toch anders dan in het buitenland hè? Succes met je studie met dit weer!

    Like

  6. Ximaar zegt:

    Voor mekaar lijkt me. Het is hier inmiddels net zo beroerd warm als langs de Durance. 🙂

    Like

  7. Platoonline zegt:

    Begrijpelijke heimwee. Alhoewel naar mijn begrippen Drenthe toch ook razend mooi is, ook al hebben ze geen echte bergen.

    Like

  8. tagrijn zegt:

    Och, iedere landstreek heeft zijn eigen charmes en bijzonderheden. Ooit bij die okers een hunebed of een kudde schapen op een stuk hei gezien?

    Like

Geef een reactie

