Blauw oog

Toen ik gister in de spiegel keek voordat ik  met mijn jarige zoon ging eten, zag ik dat ik een blauw oog had! Ik heb twee blauwe ogen, maar dit was zo’n andere. Geen benul hoe ik daar nu aankwam.

Zou ik mezelf in mijn slaap een blauw oog hebben geslagen?

Gelukkig kon ik het wat wegwerken, want om vandaag nou met een blauw oog op mijn werk aan te komen vind ik suf

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Past nergens in. Bookmark de permalink .

20 reacties op Blauw oog

  1. gewoonanneke zegt:

    In de eerste plaats nog van harte met je zoon. Maar misschien hard gewreven in je slaap, Lijkt me wel een raar gezicht als je dat opeens ziet…..;)

    Like

  2. Rob Alberts zegt:

    Ik word in deze hooikoortstijd wakker met rode ogen. Maar dat is weer iets anders.
    Ook van mij felicitaties.
    Misschien iets te uitbundig gezoend in de slaap / droom?
    Fijne dag in ieder geval.
    Ik blijf echte blauwe ogen prachtig vinden.
    Maar dat andere blauwe oog geeft toch vervelende ideeen!
    Vriendelijke groet

    Like

  3. studio562614 zegt:

    gefeliciteerd nog en wat vervelend van dat blauwe oog… dat zul je nu altijd zien..de hele vakantie heb je nergens last van en als je dan naar je werk moet dan heb je dit….hopelijk is het inderdaad niet al te zichtbaar…Agnès

    Like

  4. Platoonline zegt:

    Een blauw oog? Zo maar gratis? Het lijkt wel op mijn voet. Vandaag gezond, de volgende dag niet meer op te lopen. En twee dagen later: knie gezond, de ochtend erna drie keer zo dik, pijnlijk en HELEMAAL niet meer op te lopen. Gevolg. Medicatie tegen bacteriën, jicht en eventuele artrose. Daar lig je dan… Maar een oog….dat is nog gekker. Leven er onzichtbaren om ons heen die ons kastijden in de slaap? Is het een stiekeme straf voor dingen die we in vorige levens verkeerd deden? Wat staat ons nog te wachten: een afvallend oor, ribben die gaan zweven, een hart dat van slag raakt, opkrullende tenen, plotseling een neus erbij of er af? Wij weten het niet. Ach en wee.

    Like

  5. Mrs. T. zegt:

    Da’s vreemd dat blauwe oog. Enne: van harte met je zoon.

    Like

  6. isis45 zegt:

    Gefeliciteerd met je zoon. En ik heb ook wel eens blauwe plekken zonder dat ik weet hoe ik eraan kom, maar een blauwoog… nee dat heb ik nog nooit meegemaakt. Kan me voorstellen dat je daar niet graag mee nar je werk gaat.

    Like

  7. hanscke zegt:

    Mijn man heeft dat ook wel eens en we hebben dan echt geen ruzie gehad.hi hi Onbegrijpelijk. Het trekt meestal ook wel weer aardig snel weg

    Like

  8. HansDeZwans zegt:

    Vreemd, zomaar een blauw oog. Volgens mij doe jij aan slaapwandelen en ben je ergens tegenaan gelopen.

    Like

  9. tagrijn zegt:

    Vroeger werd er een biefstuk opgelegd, maar dat is wel een kostbaar recept.

    Like

  10. plato zegt:

    Is het oog al over? Heb je er een foto van laten nemen, Staart? Ik bedoel, het is toch een historisch moment, nietwaar?

    Like

  11. Ria zegt:

    Heb je misschien een mug willen meppen en mepte die terug?
    groetjes,Ria

    Like

  12. Eind vorig jaar heb ik eens een blauw oog gehad. Overgehouden aan een operatie boven mijn wenkbrauw. Ik had het behoorlijk gecamoufleerd met de make-up van mijn dochter, tenminste dat dacht ik, maar iedereen zag het nog steeds zitten.
    Maar hoe ben jij eraan gekomen??

    Like

  13. Lyanne zegt:

    Gefeliciteerd met je zoon! En wat raar dat je ineens een blauw oog hebt!

    Like

  14. Onbekend zegt:

    Ik heb dit vandaag ook gehad en ik zit maar rond te kijken op google wat de oorzaak ervan is

    Like

Geef een reactie

