Ik ben er nog

Het schooljaar begon enigszins hectisch om een understatement te gebruiken. Langzaam keert de structuur en daarmee de rust weer terug. Daarnaast ging ook het leven erover heen. Een dierbare stierf te vroeg. Dat laat zijn sporen na en geeft veel te denken.Ik had gewoon geen tijd om te lezen, laat staan te lezen en schrijven op web-log. Af en toe wierp ik wel een blik op jullie wel en wee.

Gisteren ben ik met mijn (oud)collega’s in Deventer geweest. Een stad voor een herhaling. Wat is daar een hoop moois te zien en te doen! Je verveelt je, een vrijreizendag? Deventer dus!
Grote kerk- kerk zonder dak- Bergkwartier- oudste huis- leuke winkeltjes (oorbellen en baret)- Marchand- scones-wijn-pontje-steegje-Deventer koek- koffie bij Van Dale –

Hoe vergaat het jullie? Ik zal af en toe een rondje maken

 

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk, uit. Bookmark de permalink .

3 reacties op Ik ben er nog

  1. Ria B zegt:

    Ja st@@rt soms word je door het leven naast internet zo in beslag genomen dat het een en ander er wel eens bij inschiet !
    Maar ik zag je voorbij komen ūüėČ

    Like

  2. staartje zegt:

    Inderdaad Ria: ik miste je wel een beetje. Ik ga zaterdag met broer en zus naar IJmuiden. Bij droog weer wil ik kijken in de AWD of je foto’s kloppen :-]

    Like

  3. plato zegt:

    Deventer is inderdaad mooi. En ze hebben zo’n prachtige spellenwinkel waar ze bijna elk gezelschapsspel verkopen. Wij logeerden daar in een klein hotel die van die heel ouderwets ingerichte (en grote) kamers hadden. Heerlijke dagen daar.

    Een dierbare stierf te vroeg. Het is maar één zinnetje. Maar wat zegt dat al veel. Gecondoleerd daarmee.

    Goed dat je er weer bent.

    Like

Geef een reactie

