Inspirerend

Deze afbeelding vond ik op facebook. Zo leuk, waar en inspirerend.

succes2

Op mijn facebook vind je een leuk berichtje over onzinnige formulieren.
Voor de niet-facebookers dit ‘duidelijke’ formulier wat ik in moet vullenformulier.

Weet iemand hoe ik dit formulier moet invullen? Het is totaal BLANCO op wat lijntjes na. Het is van DUO , ik moet het invullen voor zoon2. Het is sowieso een onzinnig formulier want na al die jaren moeten ze wten dat ik zijn moeder ben en in de basisadministratie kunnen ze zien dat zoon is ingeschreven in Zwolle. Nu ja laat ik maar niet de illusie hebben dat een dergelijke organisatie te veranderen is……

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Inspirerend

  1. platoonline zegt:

    Goed dat het je inspireert. Maar we wisten al dat wortelen gezond waren natuurlijk. Helaas kan ik je op facebook niet volgen. Ik doe er niet aan. Één nieuwsgierige poging en ik had er al genoeg van.

    Like

  2. klaproos zegt:

    🙂
    het is een leuk plaatje ja:-)

    nee ik weet niets van dat formulier,

    is het gek om ze t e bellen en het te vragen??

    Like

  3. Mrs. T. zegt:

    Heel apart dat formulier. Of zou het gewoon een drukfout zijn?

    Like

  4. gewoonanneke zegt:

    Grappig plaatje, dat formulier ziet er inderdaad onhandig uit maar kon het niet zo goed zien op de foto verder.

    Like

  5. staartje zegt:

    Ik heb ze gebeld (duurt 15 minuten ongeduld.) Erg slim zijn ze niet. Als nummer 1 het heeft uitgezocht, wordt je doorverbonden met nummer 2 die het me uit gaat leggen. Het is idd natuurlijk een computerfoutje. Ze sturen een nieuwe. Duurt drie dagen… (???) En ze hadden ook mijn adres niet meer terwijl dit formulier er wel aangekomen is……

    Like

    • artmus zegt:

      Dat lijkt precies op een hang uurtje met KPN .
      Gottegot ik heb nog de kriebels hoewel het al een week geleden is dat ik die poging heb gedaan en uiteindelijk maar heb opgehangen.

      Dat plaatje is geweldig! Daar ga ik eens over mijmeren.

      Like

    • staartje zegt:

      Whaahhahah de eerste keer heb ik formulier op goed geluk ingevuld.. dat hebben ze dus niet in behandeling genomen, omdat ik niet het goede formulier had opgestuurd…….. :-] :-]

      Like

Geef een reactie

