To do

breien14Hoorde van de week dat weblog nu echt gaat stoppen. Ik heb het exportbestand aangevraagd en dan moet ik de zooi maar eens over gaan zetten. Eerst moet ik nog afstuderen (planning eind mei) en voorlopig heb ik eerst het breivirus te pakken.
Wat zijn jullie aan het doen? Schaatsen, lezen, koken?????

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op To do

  1. gewoonanneke zegt:

    Daar is het wel weer voor om te breien. SChaatsen doe ik niet meer, koken is niet mijn hobby dus schrijven, bloggen, lekker wandelen in de sneeuw, vogels voeren en de moed zien te vinden om mijn kamer op te gaan knappen. S6 met je afstuderen.

    Like

  2. Breien…ik zou er ook weer eens aan moeten beginnen. Heb nog een hoop wol in zakken staan. Zit aan een patchwork deken te denken maar dan haken. En wat ik zoal doe? 2x per dag met de honden eropuit. 7 cavia’s verzorgen. Op de kleinkids passen. Met mijn vriendin 2x per week kop koffie in dorp drinken. Koken is een noodzakelijk kwaad maar ja, we moeten wel eten. Gelukkig met dit weer lekkere stamppot! Ik ben van punt.nl overgestapt naar hier en heb alleen het meest belangrijke meegenomen. Succes met het overzetten en met je afstuderen. Groetjes Ria

    Like

  3. Ria B zegt:

    Nou voor de derde keer….
    Zaterag
    Ik zat te lezen…
    Ik had een salade gemaakt
    Er stond een pan erwtensoep op het gas…
    Vrijdag zijn we even het duin ingeweest.
    Even bij de ijsbaan wezen kijken
    Nee breien daar heb ik geen tijd meer voor

    Like

  4. jokezelf zegt:

    Ik zit al mijn achterstallige e-mail leeswerk te doen.
    Verder ben ik nog steeds bezig om al mijn foto’s weer opnieuw te plaatsen. Heb al heel snel besloten om mijn spullen bij Weblog te exporteren naar WordPress, maar veel foto’s zijn onderweg uit de vrachtwagen gevallen. Zo nu en dan pak ik een blogje en ga ik op zoek naar de bijbehorende foto’s. Wat ben je aan het breien?

    Like

  5. Mrs. T. zegt:

    Blogjes aan het lezen. ūüėČ

    Like

  6. platoonline zegt:

    Breien: nee
    Lezen: ja (Swaab: over het brein)
    Schrijven: ja
    Koken: ja
    Computeren: ja
    Wandelen: soms
    TV kijken: héél soms

    Like

  7. C. Critieck zegt:

    Mevrouw Staartje, liever Horks dan nurks. Ik vrees dat ik, ware ik bij u, gaarne de schuur in zou gaan. U heeft een te anti-fantastische, zeg maar te statische houding voor mijn vrije geest. Groen Linkse zekerheden hè? Ghegheghe.
    Enfin, Plato is ook niet de gemakkelijkste. Maar dit terzijde.
    Nu ga ik weer even iets belangrijkers doen.
    Cornelis C.

    Like

  8. tagrijn zegt:

    Ik wens je heel veel sterkte met de xport. Hopelijk gaat dat wat voorspoediger dan de verhuizing destijds van webstreepjelog. En wat ik nu aan het doen ben? Reageren op blog van Staart en straks Pauw en Witteman kijken.

    Like

  9. Melody zegt:

    Ik wens je succes met het overzetten, hoop dat het allemaal goed lukken zal!

    Ik kom alleen maar buiten als het perse moet… die gladheid is mij te link. Binnen dus breien, lezen, tv kijken, loggen, voornamelijk.

    Fijne zondag.

    Like

  10. Langzaam pak ik het bloggen met robalberts.punt.nl weer op.
    Overzetten op een andere site durf ik eigenlijk niet aan.
    Maar ook het reageren zal ik onregelmatig oppakken.
    Vrolijke Vakantiegroet,

    Like

Geef een reactie

