Wildernisjaren

NijlunsingCollega’s kunnnen je verrassen. Met deze collega werk ik niet direct samen, maar ik zie haar regelmatig op workshops of vergaderingen. Ik ken haar als een stoeren vrouw die haar mannetje staat. Maar dat ze jaren in Alska had gewoond, huiden konvillen, zalm vangen en nog meer zou ik niet hebben verzonnen. Dat ze haar mannetje staat, was te horen op 26 jan in Spijkers met Koppen waar ze Dolf scherp en humoristisch van repliek diende. Ik downloadde haar boek Wildernisjaren en las het in een ruk uit. Behalve reiservaringen, vertelt het boek ook over keuzes, culturen en leefwijzes. Boeiend, makkelijk te lezen,leuk en om nog eens over na te denken. Linda was ook bij Max. Ik kan het boek je aanraden

Algemeen oordeel: 8
Inhoud:                    9
Schrijfstijl:               9

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Boeken, TIP en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Wildernisjaren

  1. gewoonanneke zegt:

    Ik zag haar in Max, een indrukwekkende vrouw hoor, bewondering. Zal eens kijken of het ook in de bieb te krijgen is. Waar downloadde je dat boek ?? via een site of zo ?

    Like

    • staart zegt:

      Bij Bruna voor 13,99 meteen op mijn iPad gezet en ik heb het al uit. Je zou e-Brooks ook moeten kunnen verkopen

      Like

      • gewoonanneke zegt:

        Ja inderdaad, dat zou best handig zijn als dat zou kunnen. Kan misschien wel maar willen mensen er voor betalen je kan al zo vaak illegaal boeken downloaden. Ik kreeg van iemand 1000 boeken toegestuurd. Van allerlei wat van literatuur tot detectives en alles wat er tussenin zit. Zo kreeg ik ook de drie boeken van 50 tinten grijs opgestuurd, kostte me niets, had hij ook weer van iemand gekregen of ergens gedownload.

        Like

  2. JeeBee zegt:

    ‘k Heb haar gezien. Petje af voor deze dame!

    Like

  3. tagrijn zegt:

    Dat lijkt me inderdaad geen vrouw die snel voor een gat te vangen is.

    Like

  4. hanscke zegt:

    Lijkt me interessant. Ik heb haar al op mijn ljstje gezet

    Like

  5. Plato zegt:

    Dat is nog eens een positieve beoordeling. Daar kan bijna geen boek meer overheen. Want dan zou je die al een tien of een elf moeten geven. Verrassend.

    Like

  6. Ik ken haar niet maar het klinkt als een sterke vastberaden vrouw. Groetjes Ria

    Like

  7. platoonline zegt:

    Hoi Staart, ben je al geslaagd of ben je nog aan het studeren for the final tests?

    Like

    • staartje zegt:

      Ik heb net mijn portfolio afrond 114 blz reflecteren n competenties bewijzen. Ik ga nooit eer reflecteren! Ik moet nu nog een paar onderzoekjes doen. Ik wilo.a. destijl van Hanny Michaelis bestuderen en ik doe een onderzoeje naar het ontstaan van de melkfabrieken in Drenthe (bijvak geschiedenis) IMet een beetje geluk ben ik in juni klaar. Dan wordt ik nl (oppas)oma. Maar ik heb een uitloop in de zomevakantie

      Like

Geef een reactie

