Vakantie – zeswoordenmetbeeld

OLYMPUS DIGITAL CAMERAZon, lezen, lekker (uit)eten,  NIETS doen

En ja, ik ben er weer.  De studie is bijna afgerond. Eens kijken of ik hier af en toe weer wat ga schrijven. Ik zit nu op Facebook, meer volger dan actief . Ik weet nog niet of weblog wat toevoegt. Maar ik zou zeggen: Overtuig me!

six words met beeldDe zes-woorden-met-beeld vond ik altijd erg leuk. Net zoals de foto-tegenstellingen bij Melody. Six word story is een initiatief van Doldriest.Deze twee weken is het thema vakantie. Meer over de six word story. Meedoen kan via de log van Doldriest.

 

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in zeswoordenmetbeeld. Bookmark de permalink .

13 reacties op Vakantie – zeswoordenmetbeeld

  1. Ook na lang weggeweest ben ik het bloggen weer aan het oppakken. Mijn Facebook heb ik gesloten. Hoewel ik het contact met een enkeling mis, merk ik toch dat het leven zonder feestboek ook heel gezellig is. In het bloggen probeer ik toch iets meer neer te zetten wat ik belangrijk vind. En het lezen van blogs vind ik toch aardiger dan sommige gekopieerde bijdrages op Facebook.
    Wel merk ik dat er een verschuiving van bloggen naar booken heeft plaatsgevonden.
    Ik ben benieuwd.
    Vrolijke Vakantiegroet,

    Like

  2. Pingback: Verhaal in Zes Woorden met Beeld: Vakantie | DOLDRIEST

  3. Staart, jij hebt in zes woorden de essentie van vakantie weten te pakken. Konden we die verhalen maar iedere dag lezen hè? Maar dan zou het niet zo speciaal zijn.
    Fijn dat je meedoet 🙂

    Like

  4. Melody zegt:

    Allereerst: WELKOM TERUG. Ten tweede: LIEF dat je mijn tegenstelling promoot, dank je wel!

    Of ik je kan (als ik al zou willen) overtuigen om te kiezen voor het bloggen of booken…of wat dan ook… is eigenlijk totaal niet belangrijk, het gaat er om wat jij het liefste wilt en doet, toch?
    Bloggen heeft zeker mijn voorkeur boven Booken.. al vind ik beiden leuk. FB gebruik ik voor korte berichtjes om met anderen te delen, bloggen doe ik meer voor mezelf al vind ik het natuurlijk erg leuk bezoek en reacties te krijgen…

    Fijn te lezen dat je studie bijna klaar is, een compliment waard want dat is niet een klus die je zo 123 klaart.

    Je bijdrage aan 6w1b is er (weer) eentje die klinkt als een klok.

    Fijn weekend.

    Like

  5. staart zegt:

    @ melody: klopt, helemaal waar. Ik merk dat ik geen tijd heb voor lange verhalen. Ik zoek de korte berichten. Dat deed ik ook al voor facebook. Vandaar mijn voorliefde voor 6w1b 😉

    Like

  6. gewoonanneke zegt:

    Daar is vakantie toch voor om niets te doen, hoewel ik wel van een beetje actieve vakanties hou maar alles op zijn tijd zonder druk op de ketel dat is lekker.

    Like

  7. Mrs. T. zegt:

    Hoi!!! Leuk dat je er weer bent. Zijn wij al vriendjes op facebook?

    Like

  8. staart zegt:

    @ Mrs. t nope. Geen vriendjes. Ik sta daar gewoon onder Liesbeth den Heijer

    Like

  9. Off topic: Boon is een van mijn favoriete Vlaamse schrijvers. Historische verhalen heeft hij afgewisseld met opstandige romans.

    Like

  10. staart zegt:

    Ja dat is goed Rob. Stuur me maar een verzoek op Linkin. Als ik mijn studie af heb, ga ik wat harder Linkedinnen. Ik weet niet hoe Wim daar verzeild is geraakt, maar ik ken hem wel vaag. Van GL en de zeilschool.

    Like

  11. platoonline zegt:

    Staart, het lijkt me zinvoller als je jezelf weet te overtuigen van de meerwaarde van weblog. Ik ben al overtuigd want anders deed ik het geen (bijna) tien jaar. Als de overtuiging ontbreekt, dan ga je op den duur toch wel een andere kant op.

    Like

  12. Dauw zegt:

    Bijna eens met wat je over vakantie schrijft, behalve dat nietsdoen… da’s niets voor mij.
    Dàt in amper zes woorden vatten vind ik wel sterk van jou.

    Like

Geef een reactie

