Vakantielijstje

Heerlijk nagenieten van de vakantie. Mrs. van de lijstjes kwam met het volgende. Te leuk om even niet hier neer te zetten. Mijn hele vakantie in een lijstje. Wat is het raarste wat jou overkwam tijdens een vakantie?

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPlaats van bestemming → Provence,Cucuron
Gezelschap → Partner, tent
Hoe lang → 17 dagen
Beste uitspraak van een vakantiegenoot →’Neem jij volgend jaar de kunststofbloemen mee?’
Modebeeld → Mouwloze jurk
Aantal keer verdwaald → In het mini-plaatsje Cucuron op zoek naar de kerk
Hoeveel Nederlanders gezien →Geen idee
Souvenirs → Potje vijgen- en olijvenjam
Tijdverdrijf →Zonnen, lezen, uiteten, fietsen, Nietsen
Rare dingen die ik deed →Jurk achterstevoren, binnenste buiten aangetrokken (maar dat doe ik wel vaker)
Gemiddelde temperatuur → 33*
Zo bruin ben ik geworden → Gezond bruin

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Lijstjes van staart, Provence, vakantie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Vakantielijstje

  1. Dat leest mooi weg.
    Een lampionnetje op zonne-energie vind ik ook leuk.
    En ach, dat van die verkeerd aangetrokken kleren wil mij ’s avonds pas opvallen als niemand daar iets van zegt.
    Vrolijke Vakantie groet,

    Like

  2. Mrs. T. zegt:

    Neem jij volgend jaar de kunststofbloemen mee???? Verklaar je nader. 😉
    En ik vraag me verder af of er in zo’n miniplaatsje dan wel een kerk was.

    Like

  3. tagrijn zegt:

    Daar ben ik dit jaar snel mee klaar: alleen maar een aantal stedentripjes gemaakt.

    Like

  4. staart zegt:

    @tagrijn daar is toch een hoop te zien en dus te ‘verlinksten’
    @ Mrs. Ja, een mooi kerkje waar concerten zijn. De weggetjes zijn een beetje kronkelig en we nemen vaak een verkeerde bocht. Naast ons kwamen vrij jonge mensen staan die behalve een hond ook een bosje kunstbloemen bij zich hadden. Wij vonden dat amazing 🙂

    Like

  5. platoonline zegt:

    Kijk van zo’n lijstje neem je wat mee 🙂

    Like

  6. gewoonanneke zegt:

    Lijkt me een leuke vakantie geweest……

    Like

Geef een reactie

