In – uit Fototegenstelling

Deze deur is te vinden in het nieuwste gebouw van mijn werk, het Alfa-college. Ik vind het een mooie spannende deur. Daar ging ik in en natuurlijk ook weer uit. Toen ik er van de week was was de folie net geplakt.

wc BoumaOp mijn vorige log bij web-log stonden verschillende logjes over bijzondere wc’s. Ik vind dit  een bijzondere wc- deur.Binnen is het gewoon standaard.  Het gebouw aan de Boumaboulevard is prachtig. Lijkt me super om daar naar school te gaan. Als je van architectuur houdt, is het volgende filmpje een aanrader. Het is een mooie school geworden, genomineerd voor het mooiste gebouw van Groningen. Dat werd station Europapark. Daar was ik ook. Mooi vormgegeven station. Dat wel, maar het gebouw van het Alfa is mooier (niet omdat ik bij het Alfa werk) vind ik.

tegenstDe foto-tegenstelling is een initiatief van Melody .
Elke vrijdag plaatst ze een thema op haar log. Met een foto vul je dat thema in.

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Foto-tegenstelling op vrijdag en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op In – uit Fototegenstelling

  1. Melody zegt:

    Inderdaad een hele mooie deur….. ook wel vaak een item waaraan de meesten voorbij kijken en dan vaak moois missen…. er is zoveel moois te zien als je goed om je heen kijkt 😉

    Dank je wel voor je invulling, fijn weekend.

    Like

  2. MarjaK zegt:

    Mooie deur inderdaad en goed gezien! Fijn weekend!

    Like

  3. jeer zegt:

    Staart,

    De deur op zich vind ik heel eenvoudig, maar de folie maakt het geheel apart.
    Als ik er vanuit ga dat het een damestoilet is, dan wordt dat door de ronde belijningen mooi weergegeven. Dat zwarte “poppetje” daar bovenin is ook de aanduiding voor het damestoilet?
    Ben wel benieuwd hoe de folie van het herentoilet eruit ziet!

    Groetjes,

    jeer

    Like

  4. minoesjka2 zegt:

    Ja, heel bijzonder zeg voor een toilet deur!!! Ik mag dat wel, al dat standaard kennen we nu wel, dit is tenminste weer eens wat anders 🙂

    Like

  5. Ferrara zegt:

    Mooie invulling. Als ik weer op honk ben kom ik eens uitgebreid buurten. Nu beperkt wat betreft internet.

    Like

  6. Mooi.
    Hoewel het verschil in deur misschien ook mooi meegenomen had kunnen worden.
    Vriendelijke groet,

    Like

  7. ollieherman zegt:

    Hele fraaie deur, maar ik sluit me aan bij de opmerking van Jeer over de deur voor het herentoilet. Overigens, het filmpje over het schoolgebouw is ook leuk en informatief. Al met al een prachtig gebouw waar je als leerling met plezier naar toe gaat.

    Like

  8. platoonline zegt:

    Een meanderende deur
    Met de lijnen van in- en
    uitgaande mensen.
    Een levende deur.

    Like

Geef een reactie

