Inspiratie

Voor mijn studie moest ik reflecteren, reflecteren en reflecteren. Ik moest beschrijven wat me inspireerde. Dat deed ik als volgt
inspiratie(sorry zonen. Jullie inspireren super, maar ik had jullie niet bij de hand)
Wat inspireert jullie?

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk. Bookmark de permalink .

12 reacties op Inspiratie

  1. klaproos zegt:

    de natuur, en ace natuurlijk:-)

    Like

  2. MarjaK zegt:

    Mensen meestal, en natuur!

    Like

  3. jeer zegt:

    Hola Cola,

    De items lijken me duidelijk, maar ik neem aan dat dit alleen niet voldoende was en dat je ook heb moeten praten en/of schrijven.
    Voornaamste inspiratiebronnen zijn voor mij de mens en de natuur in de diverse manieren van zijn.

    jeer

    Like

    • Staart zegt:

      Nee Jeer, daar had ik een blz. of 50 voor nodig. Dit was 1 dia van de begeleidende presentatie. Het hilarische was dat ik geen docent meer had om het na te kijken.na heel veel gemail had ik eindelijk een docent die beschikbaar was voor nakijken en cijfer invoeren. De werkdruk daar is gigantisch. Nadat ik mijn portfolio had opgestuurd had ik binnen een half uur mijn beoordeling binnen. Helemaal gelezen kan hij het niet hebben, maar ik heb mijn punten binnen.

      Like

  4. tagrijn zegt:

    De hele wereld is één grote inspiratiebron. Maar dan wel altijd open oog en oor voor alles.

    Like

  5. Mrs. T. zegt:

    Mooie inspiratie. Wat mij inspireert? De meiden, mijn man, mijn werk, boeken, buiten zijn en het theater.

    Like

  6. gewoonanneke zegt:

    Ja de natuur inspireert mij maar ook kijken naar mensen kan me heel erg inspireren. Zie overal een verhaal in, al of niet waar zal ik natuurlijk nooit weten.

    Like

  7. Kwebbel zegt:

    Mijn dochters, familie, vrienden, de natuur, reizen.
    Best heel veel eigenlijk 🙂

    Like

  8. platoonline zegt:

    Leuk item, dat inspireren. Wat inspireert mij. De liefde voor taal, de liefde voor de natuur, de lol van het schrijven. Ik weet het allemaal niet zeker. Ik heb het me ook nooit echt afgevraagd. Misschien is het wel de drang om gelezen te worden en dieper gedacht, om aandacht te krijgen en aardig gevonden te worden of misschien ook wel uit hang naar onsterfelijkheid. Bij veel mensen kom je dit soort dingen tegen, alleen geeft niet iedereen het toe.
    Het zijn maar gissingen, misschien is dit wel een raaskalreactie.

    Like

  9. Staart zegt:

    Mooie invulling, Plato. Taal inspireert mij ook. Boeken, grammaticapuzzels, overbrengen van je gedachten, argumenteren, hoe zit dat? Ik heb van taal nu even mijn buik vol. Ik w8 op mijn laatste beoordeling van mijn onderzoek over Michaelis. Na een mijn eerste beoordeling, d8 ik, dat ik die laatste punten binnen had (grondig, gedegen, zeker voldoende -2 keer). Toen kwam beoordelaar 2. Die keurde zelfs mijn goedgekeurde onderzoeksvraag af. Of ik nog maar even die paar dingetjes wilde veranderen.( 5 avonden werk). Ik w8 nu weer…… 1 september als afstudeerdatum niet gehaald ( had gekund als ze snel hadden nagekeken), 1 oktober niet gehaald, 1 november denk ik ook niet te halen ( heb nog geen feedback). ik zet nu maar in op 1 december. Lol in taal? Ik ff niet. Maar als ik tussen de bedrijven door even bij jou lees, heb jij het wel!

    Like

    • platoonline zegt:

      Dat is heel wat anders natuurlijk. Als ik zat te wachten op een uitslag en als de mensen van wie je het moet hebben, moeilijk doen, dan zou ik ook niet ontspannen zitten schrijven. Misschien zou bij mij de lol van het schrijven er wel afgaan.Zo’n opleiding heeft dan ook met inspiratie en schrijfplezier minder te maken dan met technische kennis. Ik troost me maar met de gedachte dat de meeste goede schrijvers die kennis ook niet in hun bagage hadden. Maar voor jou hoop ik dat het voor het einde van het jaar nu eens klaar is. Dnn kun je weer genieten van de vrijheid die dat met zich meebrengt.

      Like

Geef een reactie

