Joepie! Geslaagd

windesheimIn 2009 begon ik met de lerarenopleiding Nederlands. Ik houd van studeren en vond het een cadeautje dat ik dat nu kon doen. Meestal was het leuk, ik heb veel geleerd en veel leuke dingen gedaan: een webquest gemaakt en een weblog  (een 10!). Soms was het ‘blik op oneindig’. Als het druk was op het werk, als ik moest reflecteren, reflecteren, reflecteren, pops of portfolio’s nationalebeeldbank_2008-10-221284-2_getuigschriftschrijven. De laatste module, een onderzoek, viel me zwaar. Ik moest wachten en wachten en weer verbeteren en nog eens verbeteren. Wat de ene beoordelaar goed keurde, keurde de ander af. Ik voelde me met mijn 59 lentes weer een ‘oenig’ studentje.

Vandaag kwam het bevrijdende mailtje. Ik had een 8 voor mijn onderzoek en was dus geslaagd #blij. Ik ga lezen, luieren en lummelen en nooit nooit meer reflecteren 🙂

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk, studie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Joepie! Geslaagd

  1. gewoonanneke zegt:

    Gefeliciteerd, vind het heel knap hoor en geniet er maar lekker van dat het gelukt is.

    Like

  2. Gefeliciteerd!
    Terecht een reden om lekker trots rond te lopen.
    Bewonderende groet,

    Like

  3. Ria B zegt:

    Wat een tijd zal je overhouden !!!!
    Gefeliciteerd !,

    Like

  4. ferraravictoriene zegt:

    Petje af! Van Harte Gefeliciteerd.

    Like

  5. marjak zegt:

    Wat fijn voor je, gefeliciteerd!

    Like

  6. tagrijn zegt:

    YES!! Geweldig! Gefeliciteerd! Altijd een topprestatie als mensen naast hun gewone bezigheden ook nog een studie doen.

    Like

  7. Pingback: Genieten | apenstaartjeweblog

  8. Balsemien zegt:

    Van harte gefeliciteerd lieve St@@rt! Geweldige prestatie! Blij dat ik je site weer gevonden heb…

    Like

Geef een reactie

