Opruimen

Kunstenaar Wehrli ruimt hilarisch op. mijn favoriet is onderstaande afbeelding.
Alles opruimen heeft ook negatieve effecten

20131117-133629.jpg

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Kunst, Wehrli en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Opruimen

  1. gewoonanneke zegt:

    Ik vind de linker ook het leukste ūüėČ Maar wel netjes opgeruimd.

    Like

  2. Een mooi tweeluik.
    Vrolijke groet,

    Like

  3. Mrs. T. zegt:

    Grappig. Ook de link!

    Like

  4. ollieherman zegt:

    Ik herken een beetje het systeemdenken van de kleine kunstenaar.

    Like

  5. platoonline zegt:

    Grappig, de kunstenaar in zijn eigen lijst. Hij ruimt op en als het gedaan is rest hem nog maar één ding: stil zitten. Al het andere wat hij werkt verstorend. Hij kan er zelfs niet uitstappen. God zij dank is daar de fotograaf. Erg leuk tweeluik.

    Like

  6. Pingback: Opgeruimd (2) | apenstaartjeweblog

  7. Vinnerd zegt:

    Machtig mooi. Ik had al het een en ander uit de serie gezien, maar het blijft zalig.

    Like

Geef een reactie

