Overdreven

Als ik opgeruimd heb, geniet ik daarvan. Opruimen kun je overdrijven.

image(Wehrli, de kunst van het opruimen; http://youtu.be/GPeNVYKaYZE

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Kunst, Wehrli. Bookmark de permalink .

14 reacties op Overdreven

  1. Plato zegt:

    Ik zag twee boekjes van hem in de boekwinkel. Ik heb ze allebei doorgekeken. Dat lukt vrij aardig want er is niets te lezen. Conclusie. Het concept is leuk en verrassend. In die zin heb ik bewondering voor de kunstenaar. Maar het is wel twee boeken lang veel van (bijna) hetzelfde. Hij had het onderwerp beter beperkt kunnen houden.

    Like

  2. je hebt absoluut gelijk, opruimen met de handen werkt ook door in de geest en dat geeft zowel fysiek als mentaal dus een goed gevoel.

    Maar ehhh…. als ik het mag zeggen…. van zo’n sterrenhemel moet men toch afblijven, laat dat maar lekker zo chaotisch blijven, vind je ook niet?

    Like

  3. Ria B zegt:

    Ooooo is het kunst ?!?!
    Tsja dan begrijp ik het….denk ik….of niet… Maar het is kunst dus dan hoef ik het ook niet te snappen.
    Uhh de sterrenhemel mag van mij wel gewoon een puinhoopje blijven hoor st@@rt….het is nog steeds mn hobby om naar de lichtpuntjes te zoeken 😇

    Like

  4. staartje zegt:

    het is wel een grappige kunstenaar die Wehrli. ik moet vreselijk om hem lachen. hieronder staat nog wel wat meer Wehrli. deze vind ik zelf wat minder

    Like

  5. Ximaar zegt:

    Hij is leuk. Alleen mensen met een beperking ruimen alles op en/of sorteren het. Zelf gooi ik alles ongesorteerd op een hoop, ik kan het toch wel terugvinden. Vaak stukken sneller als al die opgeruimde types, die niet meer weten te bedenken of ze de zwarte sokken eerst op kleur, dan op vorm en daarna op beginletter hebben opgeborgen op eerst op vorm, dan op beginletter en daarna pas op kleur. 😉

    Like

  6. Mrs. T. zegt:

    Ik kende zijn kunst al, vind het erg goed gevonden, maar wat Plato zegt ‘ook wel veel van hetzelfde’. De leukste vind ik trouwens de opgeruimde soep.

    Like

  7. Heerlijk, anderen zo zien opruimen 😉 En die soep blijft een giller!

    Like

  8. gewoonanneke zegt:

    O heerlijk ben ook gek op opruimen en ordenen. Maar dit gaat me net weer iets te ver. Die soep heb ik niet gezien trouwens.

    Like

Geef een reactie

