Lijstjes

lijstjesMrs T. is bekend om de lijstjes, die ze regelmatig plaatst.

Mijn antwoorden op een aantal vragen zijn terug te vinden op de pagina lijstjes.

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Lijstjes

  1. staartje zegt:

    reactie van Ximaar

    Doe ik aan lijstjes mee? Nee!
    Val ik anderen met lijstjes lastig? Nee!
    Krijgen we een betere wereld door lijstjes? Hooguit door lijstjes om een schilderij of foto.
    Gaan andere mij beïnvloeden door lijstjes? De kans hierop in nihil.

    Like

  2. staartje zegt:

    Ximaar:
    Ik vind je reactie wat heftig. Je bent vrij om een lijstje al dan niet in te vullen. Ik doe het (soms) wel. Daar ben ik vrij in. Als iemand een lijstje op zijn log zet, mag dat ook. Niemand die je verplicht ze in te vullen. Ik vind ‘lastig vallen’ in dit verband nogal agressief.Er is trouwens geen haar op mijn hoofd die denkt dat de wereld hierdoor verbetert of dat ik anderen beïnvloed. De lijstjes zeggen wel iets over mij. Daarm staan ze er..

    Like

  3. Mrs. T. zegt:

    Ik vind het leuk. Lijstjes. Maar dat wist je al. En iedereen is inderdaad vrij om ze wel (of niet) in te vullen.

    Like

  4. tagrijn zegt:

    Zo komen we wel heel wat van je te weten. Misschien nog meer dan der overheid die er stiekem probeert achter te komen. Na je lijstje niet meer natuurlijk…

    Like

  5. Melody zegt:

    Ik vind ze leuk en vind het ook leuk dat Mrs.T. er regelmatig mee aan de slag gaat… al doe ik ze niet altijd allemaal, toch hobbel ik zo af en toe binnen bij haar en vul het in….

    Het is niet meer zo’n fenomeen als dat het wel eens geweest is, mede misschien wel juist daardoor vind ik het bij haar zo leuk!

    Like

  6. Sorry, maar ik heb een hekel aan lijstjes. Zelfs aan mijn eigen to-do lijstje 😉

    Like

  7. gewoonanneke zegt:

    Ben ook niet zo van de lijstjes al krijg je wel een beeld van mensen zo…….

    Like

Geef een reactie

