Oma-eenkennigheid

Okko kijkt naar de wieken

Okko kijkt naar de wieken

Regelmatig huilt Okko als mama naar haar werk vertrekt. Gisteren huilde Okko toen we op bezoek gingen bij zijn tante om Tinka (de hond) te bewonderen. Ik had Okko uit de wagen gehaald en hij mocht alvast naar binnen gaan. Dat werd huilen. Hij moest aan de hand van mij. Geheel nieuwe ervaring!

Op weg naar ons bezoek zagen we drie draaiende molens. Op de foto Okko kijkend naar de wieken van molen ‘De Walvis’.

( berichtje van FaceBook)

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Okko, Oppassen en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Oma-eenkennigheid

  1. Rob Alberts zegt:

    Terecht dat trotse Oma dit met iedereen wil delen.
    Leuk koppie heeft Okko!

    Vrolijke weekendgroet,

    Liked by 1 persoon

  2. Ria B zegt:

    Dat heet vertrouwen 😇

    Liked by 1 persoon

  3. staartje zegt:

    Zucht…..mooi😇😏

    Like

  4. Mrs. T. zegt:

    Prachtig zo’n klein mensenkind!

    Liked by 1 persoon

  5. Ferrara zegt:

    Ik mis de Schiedamverslagen waar je ooit aan bent begonnen. Ze waren zo leuk! En voor later waardevol voor je kleinzoon.

    Liked by 2 people

  6. staartje zegt:

    er staat er eentje op de rol…. Over de molens en dan volgen er weer meer. In ieder geval een per maand! Beloofd!

    Liked by 1 persoon

  7. waanzinnig gevoel toch? Heerlijk voor je, geniet ervan!

    Liked by 1 persoon

  8. gewoonanneke zegt:

    Leuk toch haha als ze zo op je reageren. Ik had het een keer dat mijn zoon zodra hij de moeder van mijn man zag begon te huilen. Dat is ook helemaal niet leuk, ging wel weer over hoor, zijn meestal periodes.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

