Stormachtig IJmuiden

ik ben dol op het strand. Geboren en getogen en IJmuiden. Ik heb meer met strand en storm dan met strand en zon. Vandaar een herblog van de mooie foto’s van Evelien.

Eveline Lenderink fotografie

Zuiderpier IJmuiden

image


View original post

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Past nergens in. Bookmark de permalink .

8 reacties op Stormachtig IJmuiden

  1. kakel zegt:

    Deze foto’s heb ik nog niet eerder gezien. Ik vind ze prachtig!

    Liked by 1 persoon

  2. Ferrara zegt:

    Dit weer levert prachtige plaatjes op.
    Dat je uit je jas waait nemen we dan maar op de koop toe.

    Like

  3. hanscke zegt:

    Mooie foto’s. Zo valt er heel wat aan storm te beleven, maar het weer mag wat mij betreft wel even in een wat rustiger vaarwater komen. Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje uitgestormd.

    Like

  4. Plato zegt:

    Een heel mooie serie foto’s. Voor die taferelen gaat een mens graag naar het strand.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

