Oorbelleneenling

GiovanniIk ben dol op oorbellen. Zonder oorbellen voel ik me bloot. Helaas ben ik ook kampioen oorbellen verliezen. Ik heb eveneens een grote verzameling eenlingen. Dinsdag ontving ik een nieuw setje. Vrijdag miste ik er eentje. Ik mailde en vroeg of ik een losse oorbel kon bestellen. Per omgaande kreeg ik het volgende berichtje. Er bestaat dus nog goede service! Ook voorbeelden?

Op 23 jan. 2015 om 17:48 heeft Ans Jaspers <antema@hotmail.nl> het volgende geschreven:

Hallo Liesbeth,

wat jammer dat je er een hebt verloren. Wij gaan een nieuwe naar je opsturen,
zodat je set weer compleet is.

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in design, persoonlijk en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Oorbelleneenling

  1. JeeBee zegt:

    Prima service! Wel vervelend voor je om er telkens eentje te verliezen. Wat doe je nu met die eenlingen? (als je ’t niet weet mag je ze hier brengen hoor. ze passen prima in mijn rommeltjesproject)

    Liked by 1 persoon

  2. Mrs. T. zegt:

    Dat lijkt me heel handig inderdaad, zo’n stoppertje.😉

    Liked by 1 persoon

  3. Rob Alberts zegt:

    Direct drie oorbellen aanschaffen?

    Vrolijke groet,

    Liked by 1 persoon

  4. kakel zegt:

    Service met een hoofdletter S!
    Ik raak altijd mijn sokken kwijt. Je zult wel denken: wat een huishouden van jan steen. Tegenwoordig schaf ik gewoon drie paar dezelfde sokken aan.

    Liked by 1 persoon

  5. staartje zegt:

    Kakel herkenbaar! Dit gedicht van Bies van Eeden hangt op mijn washok. Die drie paar is ook herkenbaar 😁

    Vreselijk, het lot van sokken.
    Sokken zijn voortdurend kwijt.
    Heb toch meelij met je sokken.
    Weet je wel hoe zo’n paar lijdt?
    Samen gaan ze in de wasmand,
    samen in de wasmachien.
    En de linker -of de rechter-
    wordt daarna nooit meer gezien.

    Al die sokken, ruw gescheiden,
    wachten maanden op elkaar
    in een la met soortgenoten,
    worden zelden meer een paar.
    Daarna worden ze verstoten:
    in de vuilnisbak ermee.
    Ach, wij zijn zo wreed voor sokken,
    mensen hebben geen idee.

    En dan al die zoeke sokken,
    waar zijn die naartoe gegaan?
    Zou er ergens in de wereld
    een tehuis voor hen bestaan?

    Liked by 1 persoon

  6. Ach jee ja….in mijn oorbellentijd had ik dat ook altijd.😄

    Liked by 1 persoon

  7. gewoonanneke zegt:

    Niet verder vertellen maar ik het een grote kast met daar voorop een passpiegel gekocht die vol hangt met oorbellen. Als ik ze niet in heb voel ik me ook inderdaad kaal. En de eenlingen herken in. Heb alleen nooit van die hele dure dus dan gooi ik de andere ook maar weg. De plasticjes achter de oorbellen zijn wel een verbetering. Verlies er nu vele minder.

    Liked by 1 persoon

    • staartje zegt:

      Ik herinner me dat nog. Dat logje van de spiegel. Het was een van de eerste logjes die ik van je las. Mijn eenlingen verdwijnen in de kerstboom of in het bewaarvakje. Soms vind ik de andere terug.

      Like

  8. Plato zegt:

    Oorbellen en sokken… tja het leed van eeuwen komt hier voorbij. Maar leuk van Ans dat ze je dat schreef.
    Zou je eens een kleine blogexpositie kunnen geven van alle eenlingen die er nog in je laatje liggen? Er kunnen er vast veel op één foto. Lijkt me zo maar leuk.

    Liked by 1 persoon

  9. Ferrara zegt:

    Kijk eens of die eenlingen niet een beetje bij elkaar passen. Origineel en het oog heeft ook wat.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

