Elfje -februari

hebban olla vogelaFebruari
Licht komt
Hebban olla vogela
Onkruid, bloemen, klokjes, bollen,
Verlangen

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Elfje van de maand en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Elfje -februari

  1. kakel zegt:

    Ik dreunde al heel intelligent de rest van de tekst van Hebban olla vogela.. op, toen ik zag dat die op de foto stonden.
    Mooi elfje! Vandaag ging de straatverlichting pas om 17.44 aan terwijl het een sombere dag was. Het licht komt steeds langer!

    Liked by 1 persoon

  2. Rob Alberts zegt:

    Leuk!

    Ik heb weer een nieuw t-shirt met de tekst “hebban olla vogula”

    Een mooi elfje.

    Vriendelijke groet,

    Liked by 1 persoon

  3. staartje zegt:

    Dat is een mooi T-shirt Rob

    Liked by 1 persoon

  4. Ferrara zegt:

    Leuk elfje. Zo heerlijk dat het langer licht is. Ach het komt altijd weer goed.

    Liked by 1 persoon

  5. jeer zegt:

    Staart,

    Weer iets geleerd van jouw elfje.

    ———————————————
    februari
    achtentwintig dagen
    bouwen vogels nesten
    volgend jaar negenentwintig dagen
    schrikkeljaar
    ———————————————

    jeer

    p.s.Bedankt voor je bezoek en reacties!

    Liked by 1 persoon

  6. Pingback: Elfjes | apenstaartjeweblog

  7. Plato zegt:

    Winter
    Ongewenst individu
    Weggejaagd. Pek en veren
    Door ons tomeloos verlangen

    Liked by 1 persoon

  8. jeetjemina zegt:

    Leuk zo’n elfje maar of ik er zelf toe kom om er een te maken???
    Ik neem me voor er eens aan te beginnen maar of het lukt?
    Maar wat betekent toch “Hebban olla vogela”. Ik kom dit vaker tegen.
    gr eva

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

