ongemak(je)

Al jaren heb ik een scheve teen ( halux valgus in jargon). De laatste jaren werd het ongemak zo groot dat er iets moest gebeuren. Mijn voet ziet er nu weer als een voet uit. De tijd die het in beslag neemt is me vies tegen gevallen. Iets met geduld…. Ik ben tevreden….elke week gaat het iets beter en vergeleken bij andere ziektes en ongemakken is dit niets… Voorlopig doe ik iets met ‘luisteren, lijf en geduld’.

imageimageimage

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op ongemak(je)

  1. jeer zegt:

    Staart,

    Bedankt voor je reactie!
    Ik wens je een voorspoedig herstel toe, zodat je binnenkort weer goed uit de voeten kunt.

    Groetjes,

    jeer

    Like

  2. Rob Alberts zegt:

    Sterkte!
    Bemoedigende groet,

    Liked by 1 persoon

  3. gewoonanneke zegt:

    Sterkte er verder mee. Ja dat zijn best ingrijpende dingen waar je lang last van kan hebben. Mijn moeder heeft het ooit ook gehad. En ook best pijnlijk.

    Liked by 1 persoon

  4. Plato zegt:

    Die eerste zag eer behoorlijk heftig uit. Hoe kun je dan nog in een schoen?
    De tweede oogt veel beter. Geen idee hoe ze dat doen. Maar wel knap dat ze het kunnen.
    Veel geduld en sterkte.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

