Wie is staart?

Of ik van lijstjes houd? Een beetje erg veel dus. Mrs. T plaatst ze nogal eens. Een aantal lijstjes vind je op @penstaart bij de pagina lijstjes. Hieronder staarts zomers lijstje. Fijne zomer!

Bionade1.Wat is je favoriete ijsjessmaak? Perenijsje
2.Welke kledingstukken vind jij ‘s zomers onmisbaar? Zonnehoed
3.Wat is je favoriete zomerse drankje?
Water met munt en citroen/ groene thee / bionade:sinaasappel & gember
4.Wat is je lievelingsactiviteit ‘s zomers? Lezen in de zon
5.Hoe ziet jouw typische zomerse make-uplook eruit? Liefst niets
6.Wat is je favoriete zomerse liedje? Dank je wel voor de zon van Daniel Lohues


7.Welk zomers gerecht eet je het liefst? Salade: iets met veel groenten
8.Wat voor geurtje draag je ‘s zomers? Chanel nr 5
9.Welke plannen heb je voor de zomer? Genieten, niets doen
10.Hoe ga je om met de huidige hitte? Lekker, ik laat mijn tempo zakken

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Past nergens in, persoonlijk en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Wie is staart?

  1. Mrs. T. zegt:

    Leuk he, lijstjes.
    Ik vind Chanel no 5 wel een zwaar geurtje voor de zomer, of valt dat mee? Draag hem zelf niet heel vaak, juist omdat ik hem zo overheersend vind.

    Liked by 1 persoon

  2. Plato zegt:

    Hier vind ik zo’n lijstje dan wel weer leuk. Omdat het een uitzondering is denk ik. De antwoorden zijn herkenbaar. Alleen Chanel 5 had ik niet direct bij je verwacht🙂

    Like

Geef een reactie

