Opmerkelijk2

imageIdiote verpakking. Een zakje in weer een zakje… De thee is lekker. Dat wel… (verveine… Schijnt in het Nederlands ijzerhard te heten). Grappig dat de Carrefour alles in het Frans en Nederlands op zijn verpakkingen zet.

Welke thee drink jij?

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Opmerkelijk, Provence 2015 en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Opmerkelijk2

  1. Ria B zegt:

    Verveine thee en munt thee maar dan wel van verse blaadjes.
    Die smaakjes uit een theezakje vind ik allemaal even goor.
    Dus of vers… Of pickwick thee, de gewone 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Rob Alberts zegt:

    Nu staat er weer munt klaar voor de thee. De citroenmelisse is nu flink aan het bloeien en dus niet meer zo lekker.
    Al ben ik eigenlijk een koffiedrinker!

    Zomerse groet,

    Liked by 1 persoon

  3. Ferrara zegt:

    Geef mij maar gewone thee, mag wel een zakje zijn, maar al die smaakjes, ik noem het saromathee, kunnen mij niet bekoren. Is mij ook opgevallen dat je op veel verpakkingen(niet alleen thee) Nederlands tegenkomt. Blijkbaar geen problemen met internet, in onze vakantie was het een gedoe. Veel plezier in Frankrijk!

    Liked by 1 persoon

  4. Lenjef zegt:

    De menselijke aard

    de enorme afvalbergen worden steeds maar groter
    diep vervuilde zeeën en oceanen
    door mensen die zich goden wanen
    doch de verborgen slechtheid komt elke dag bloter

    Lenjef

    Liked by 2 people

  5. Mrs. T. zegt:

    Rooibos en groente thee citroen.

    Like

  6. Kakel zegt:

    Brandnetelthee en zoethout. Maar een goede earlgrey drink ik ook graag.

    Liked by 1 persoon

  7. gewoonanneke zegt:

    Ik drink praktisch altijd groene thee een enkele keer rooibos en nu in de zomer verse mintthee uit de tuin met honing, heerlijk.

    Liked by 2 people

Geef een reactie

