Toptitels

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Boeken, Literatuur, Staarts boeken en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Toptitels

  1. Kakel zegt:

    Esther Gerritsen lees ik graag.
    Stoner heb ik in het Engels gelezen. Soms vond ik het boek wat traag, maar kon me tegelijkertijd verliezen in de stijl.
    Ventoux heb ik bovenaan mijn leeslijstje staan. Ik heb ‘m gereserveerd bij de bieb.
    Bedankt voor je tip voor “De gele vogels!”

    Liked by 1 persoon

    • staartje zegt:

      leuk! De gele vogels maakt nog steeds een onuitwisbare indruk op me. het is alweer een jaar geleden dat ik het las. van Gerritsen ga ik meer lezen. Ik had niet verwacht dat ik Roxy mooi zou vinden. het heeft alles overtroffen. ventoux is gewoon een heerlijke leest als een trein vakantieroman

      Like

  2. gewoonanneke zegt:

    Pas weer eens een boek gelezen, pff dat was een tijd geleden. Kom er gewoon niet aan toe om er voor te gaan zitten. Mis het wel eens, vroeger haalde ik 3 boeken tegelijk uit de bieb.

    Liked by 1 persoon

  3. Ferrara zegt:

    Esther Gerritsen lees ik wekelijks in de VPRO-gids, verveelt niet. Dorst is een indringend boek over moeder en dochter die onder bizarre omstandigheden weer tot elkaar komen.
    Tijdens de vakantie veel gelezen, leve de E-reader, scheelt een hoop gewicht. Maar nu ga ik weer ter bieb want een echt boek in je handen voelt zo lekker.

    Liked by 1 persoon

  4. Plato zegt:

    Boeken die lezen als een trein, laat ik meestal liggen (want ik lees niet als een trein). Ventoux wil ik wel nog eens lezen want Bert Wagendorp vind ik de moeite waard om eens te lezen.
    Misschien toch eens een E-reader? Ik denk er over na.

    Liked by 1 persoon

    • staartje zegt:

      E-reader is heerlijk. ik ben er heel blij mee, vooral in de trein en op vakantie. via de bieb kun je ook e-books lenen. dat vind ik heel handig. Ik koop nog weinig. thuis pak ik vaak weer een boek en niet de reader. Koop een e-reader met backlight. dan lees je makkelijk in de tuin en in bed. ik heb een kobo aura. de duurste, maar zijn geld waard en ookde beste volgens de consumentenbond. Ik heb er geen spijt van

      Like

Geef een reactie

