Vakantie en wifi

Wifi in de vakantie. Ja of nee? Ik dus ja. Ik geniet ervan om krantje te downloaden, radio te luisteren en af en toe op internet naar jullie belevenissen te kijken. Sinds er een ipad en wifi zijn, hebben we ook elektra in de tent. Eigenlijk alleen voor het opladen van de apparaten. Verder hebben we geen koelkast en gebruiken de gaslamp. image

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk, vakantie en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Vakantie en wifi

  1. Harrij Smit zegt:

    Ik heb het vorig jaar uitgeprobeerd en vond het een inbreuk op mijn vakantiegevoel. Sindsdien is vakantie voor mij weer een zorgeloze periode zonder kranten, zonder nieuws en weerberichten en ook letterlijk lekker relaxed in het duister tasten…🙂 want elektra hebben we in de tent ook al niet (nodig).

    Liked by 1 persoon

  2. Ferrara zegt:

    WIFI, prima als het goed werkt. Maar als je veel moeite moet doen of met ander luid gezelschap in de speeltuin bij de receptie moet zitten, geef ik het snel op. Eens dat krantje downloaden heel prettig is.
    Fokke en Sukke, heerlijk stel.

    Liked by 1 persoon

  3. 😄😄😄

    Liked by 1 persoon

  4. Mrs. T. zegt:

    Ik wil toch ook wel af en toe de tablet gebruiken tijdens de vakantie. Graag wifi dus.

    Liked by 1 persoon

  5. Plato zegt:

    Die zaken gaan aan mij voorbij. Ik vier dit jaar vakantie in eigen (gerenoveerd) huis en tuin. Verdien ik weer wat terug tenminste en… ik mis de vakantie totaal niet.Zo’n gaslamp, geeft ie voldoende licht en (belangrijk) suist ie bij het gebruik?

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

