Haiku op zaterdag-15/08

zon-zomerlezen
verloren in veel letters
andere wereldimage

Haiku op zaterdag is een initiatief van Marion
haikuzaterdagbadge1

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Haiku op zaterdag en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Haiku op zaterdag-15/08

  1. Mooi gedaan hoor, tijden het lezen kan je je inderdaad even naar een andere wereld verplaatsen.

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Haiku Zaterdag | Doldriest

  3. Doldriest zegt:

    Een prachtige illustratie met een haiku die iedere lezer herkent. Mooi!

    Liked by 1 persoon

  4. klaproos zegt:

    leuk staart, eindelijk heb ik j e dan gevonden, je url staat niet ingevuld bij mij:-)

    Liked by 1 persoon

  5. gewoonanneke zegt:

    Mooi en dat plaatje er bij …..

    Liked by 1 persoon

  6. Kakel zegt:

    Boeken verrijken je wereld, ik ben het helemaal met je eens! Waar mijn boeken zijn, daar ben ik thuis… Alhoewel ik ook boeken bij de bieb leen, wil ik sommige “voor de heb.”
    Mijn man slaat nooit een boek open. Wat lezen betreft begrijpen we weinig van elkaar maar verder heb ik over hem geen klachten­čśë
    Mijn dochter vreet boeken; meest op haar e-reader.
    De mooiste zin van je haiku is de bovenste: zon-zomerlezen.
    Lieve groet Kakel

    Liked by 1 persoon

  7. hanscke zegt:

    De afgelopen weken heb ik van het mooie weer genoten en afwisselend gebreid en gelezen. Een heerlijke combinatie.

    Liked by 1 persoon

  8. heerlijk als je zo kan meegaan in het verhaal!

    prachtige haiku, staartje! ­čśÇ

    Liked by 1 persoon

  9. Melody zegt:

    Nog steeds volop bezig met het herstellen van mijn blog…. even tussendoor tijd maken om jou te bezoeken­čśë

    Dat is het mooie aan boeken h├Ę? Als het verhaal je pakt…. je dan mee laten zuigen die andere wereld in

    Liked by 1 persoon

  10. jeer zegt:

    Staartje,

    —————————————-

    zonovergoten

    wegdromen in de zinnen

    boekenverslindster

    —————————————-

    Met uitgelezen groet,

    jeer

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

