Haiku op zaterdag-22/08/15

imagezoeken, roepen, traan

logeerpoes twee dagen weg

 mauwt dan uit de kast

Haiku op zaterdag is een initiatief van Marion

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Haiku op zaterdag en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Haiku op zaterdag-22/08/15

  1. Rob Alberts zegt:

    Gelukkig en gezond weer terug gevonden?

    Diervriendelijke groet,

    Liked by 1 persoon

  2. Dat was dan wel even stressen lijkt mij.

    Liked by 1 persoon

  3. Melody zegt:

    Zo hè hè, de laatste controle loopt, dan nog een aantal dingen wijzigen, en dan is mijn monnikenklus geklaard, dus kan ik ook weer ff rondjes doen.

    oef dat is schrikken! Fijn dat het goed kwam.

    Liked by 1 persoon

  4. klaproos zegt:

    ohhhhhh jee, wat is dat balen, en wat zal ze honger hebben gehad.

    Liked by 1 persoon

  5. gewoonanneke zegt:

    O wat zal je blij geweest zijn zeg dat hij weer terug was, zeker een logeetje.

    Liked by 1 persoon

  6. staartje zegt:

    Ja, gelukkig is hij terug. ik heb twee rotdagen gehad. Onvoorstelbaar hoe hij zich stil gehouden heeft. ik ben daar natuurlijk wel geweest. Uiterst zindelijk….niet gepoept en/of gepiest. Hij is nu zeer op me gesteld en het is me bijna onmogelijk om een boek te lezen met een spinnende poes in mijn nek 😊

    Liked by 1 persoon

  7. Pingback: Haiku Zaterdag | Doldriest

  8. Dat is schrikken zeg, je maakt je zo’n zorgen – vooral als het je eigen kat niet is. Wat fijn dat hij weer terug is!

    Liked by 1 persoon

  9. Ferrara zegt:

    Donderstralen zijn het, maar oh zo leuk.

    Like

  10. een poes die uit de kast komt .. :mrgreen:

    Like

Geef een reactie

