Blegh

imageAls ik dit zie is al mijn eetlust vertrokken. Doe mij maar een sapje of yoghurt. Wie wordt  wel graag met dit ontbijtje wakker?

http://www.mytaste.nl/babruni/havermoutrecepten/havermout–power-ontbijt-6426908.html ( foto is iets anders )

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Recepten en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Blegh

  1. Melody zegt:

    Groot gelijk…… eten is altijd al niet zo mijn ding geweest….al zou je dat aan mijn figuur niet opmerken… maar ontbijten is helemaal een ramp….dat krijg ik echt niet binnen…

    Liked by 1 persoon

  2. Mrs. T. zegt:

    Ik eet regelmatig havermout. Je moet er even aan wennen hoor, maar dan is het best te pruimen.

    Liked by 1 persoon

  3. staartje zegt:

    Havermout op zich is een gezond graan. Het lijf neemt het langzaam op, zodat je geen hongergevoel krijgt en er zit veel gezonds en nuttigs in. Ik gooi een paar lepels in mijn ochtendsmoothie. Dat is prima eten. Je proeft ze niet, maar in een pap met melk. Grrrrr alleeen de lucht al

    Like

  4. Plato zegt:

    Ik houd van havermoutpap. Komt omdat we het als kind al kregen, denk ik.

    Liked by 1 persoon

  5. Plato zegt:

    Dan houd je zeker ooi niet van die melk met heerlijke vellen? Jammie, slurp.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

