herman de vries -ewk 11

rozentakjes hermande vriesherman de vries verzamelt ‘natuurdingen’ en ordent ze tot kunst. De eenvoudige verzameling van rozentakjes trof me . De ‘gewone takjes’ waren  zo mooi door de manier waarop ze geordend waren. Nog steeds vind ik ze prachtig.

herman de vries schrijft zijn naam met kleine letters, omdat het een niet belangrijker is dan het ander.

hermandevries taal all hermandevries1 hermandevries5

Werk van herman de vries is o.a. te zien in het Stedelijk van Schiedam. Hij verzorgde in 2015 de Nederlandse bijdrage aan de Biënnale in Venetië.  Hier is  een mooie documentaire over de vries te zien

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in elke week kunst, Kunst, liesbeth waardeert en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op herman de vries -ewk 11

  1. gewoonanneke zegt:

    Sommige kunst denk ik wel eens dat kan ik ook maar alleen al op het idee komen is kunst

    Liked by 1 persoon

  2. Melody zegt:

    was er niet een spreekwoord dat zei: “eenvoud siert” ?
    Die klopt he ?!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

