Station Arnhem2- ewk 15

Vandaag: op naar het mooiste station van Nederland. Arnhem!

Zie ook:ewk 13

 

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in architectuur, elke week kunst, liesbeth waardeert, Past nergens in en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Station Arnhem2- ewk 15

  1. Rob Alberts zegt:

    Ik wil dit weekend eens gaan kijken.

    Vriendelijke groet,

    Liked by 1 persoon

  2. Het ziet er imposant uit hoor, absoluut een bezoekje waard.

    Liked by 1 persoon

  3. Ik moet er toch snel eens heen om het in mijn eigen tempo te bekijkenūüôā

    Liked by 1 persoon

  4. ria zegt:

    Ik zou het ook graag willen zien.
    fijne dag ,
    groetjes, Ria

    Liked by 1 persoon

  5. staartje zegt:

    Even voor de vergadering een rondje gelopen rond de ‘wokkels’. Heel mooi!

    Liked by 1 persoon

  6. gewoonanneke zegt:

    Zag het op televisie, ziet er inderdaad prachtig uit hoor.

    Like

  7. Rob Alberts zegt:

    Vanmiddag heb ik een leuke en interessante rondleiding gekregen door en rondom het nieuwe station.
    De moeite waard om te bezoeken.

    Vrolijke groet,

    Liked by 1 persoon

  8. Rob Alberts zegt:

    De rondleiding begint bij de huiskamer vvv in het station.
    Wordt gedaan door mensen van het Gilde.
    Duurt een uur voor maar 3 euro.
    Ik meen elke zondag.

    Vriendelijke groet,

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

