In de schoen

Vanmorgen een verrassing in mijn schoen. Een heerlijke letter van superschocolade van De Bonte Koe uit Schiedam. Okko kreeg een mooi kleurboek. Bij de koffie hebben we lekker gekleurd en letter gegeten… En Quinten sliep gewoon.

  

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in feest, Okko, persoonlijk en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op In de schoen

  1. klaproos zegt:

    was gezellig oppassen dan oma staartje

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk hoor, dan zijn jullie vast erg lief geweest.

    Liked by 1 persoon

  3. minoesjka2 zegt:

    O, lekker hé, die chocolade van de bonte koe!! Hoop dat jullie er van genoten hebben.🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Ferrara zegt:

    Wow, heerlijke chocolade en in hun pand een prachtig snijraam.
    Zo leuk, kleuren met je kleinkind. Die van mij zijn uitgekleurd, hebben andere zaken aan hun puberhoofden.

    Liked by 1 persoon

  5. staartje zegt:

    Aha, ik denk dat ik het wel weet en gezien heb, maar niet zo bewust. ook de tem’ snijraam’ gebruik ik zelf nooit. het pand is prachtig. ( en de hele straat / gracht) ik heb zelf op een zaterdag in september de hele familie meegesleept op vaartocht door Schiedam. toen kreeg iedereen trek in chocolade. mijn bezoekjes aan de stad staan even op een laag pitje… Deze dus… Heel fraai inderdaad http://www.openmonumentendag.nl/monument/schiedam-de-bonte-koe-2/

    Like

    • Ferrara zegt:

      Je gebruikt waarschijnlijk de term bovenlicht. Mag ook. Wat betreft de website, echtgenoot en ik zijn al meer dan 25 jaar verslingerd aan gevelstenen en wat daaruit nog meer voort kan komen. Mooie deuren, uithangtekens, kloppers enz. Mijn avatar is een klopper die aan de arena in Ronda hangt. Klik bij Ferrara af en toe eens op het deurklinkje daarachter zit mijn blog Op en Rond de Deur.

      Liked by 1 persoon

  6. gewoonanneke zegt:

    Leuk hoor met van die kinderen die nog helemaal into Sinterklaas zijn.. blijft altijd leuk.

    Like

Geef een reactie

