Beeldhaiku – 20151205

beeldhaikuEen beeldhaiku nu
Niet van mij, maar van Anky
sterk beeld in 1 lijn

Anky ken ik al heel lang. Ergens vanaf het begin van  web-log (2003).  Ik heb haar weer gevonden en haar kaarten en tekeningen zijn nog net zo mooi als jaren geleden! Ik was vergeten dat ze beeldhaiku’s heetten, maar zo heten ze wel!

Ik heb net het kleurboek: ‘Het kerstverhaal in een lijn ontvangen. ‘  Prachtig!  Klik hier

 

Haiku op zaterdag is een initiatief van Marion Driessen. Elke zaterdag schrijven verschillende bloggers/Facebookers een haiku en zetten die on-line
Op het log van Marion vind je alle informatie

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Haiku op zaterdag, Past nergens in en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Beeldhaiku – 20151205

  1. Melody zegt:

    Schitterend….. en niet alleen haar werk maar ook wat weblog voortbracht en nog brengt.
    Fijn weekend.

    Liked by 1 persoon

    • staartje zegt:

      Ja leuk he? dat was een goede, mooie leuke tijd van web-streepje-log.,Veel van de logs die ik ik nog volg komen uit die tijd. Ik herinner me nu dat ik ook nog eens met kerst een tentoonstelling van haar in de BAVO in Haarlem heb bezocht. Kwam haar weer tegen via FB.

      Like

  2. Pingback: Haiku Zaterdag | Doldriest

  3. Prachtig, Liesbeth. Erg mooi dat je dit deelt.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

