Veelzijdige samenleving – haiku 201512112

IMG_0697

Dynamiek, mensen
Veel culturen,  verschillend
veelzijdig station

 

haikuzaterdagbadge1Haiku op zaterdag is een initiatief van Marion Driessen. Elke zaterdag schrijven verschillende bloggers/Facebookers een haiku en zetten die on-line
Op het log van Marion vind je alle informatie

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Haiku op zaterdag, Samenleving en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Veelzijdige samenleving – haiku 201512112

  1. Lenjef zegt:

    Dynamiek, mensen

    het doet me spontaan denken aan de zestiger jaren
    toen we nog wijsheid moesten vergaren
    met andere woorden, we nog jong waren
    nostalgie nestelt zich in mijn vandaag grijze haren

    Lenjef

    Liked by 1 persoon

  2. Ferrara zegt:

    Veelzijdig station, mooi gevonden. Ik hoop ook nog een poos in deze tijd te reizen, met fijne herinneringen aan toen.

    Liked by 1 persoon

  3. Pingback: Haiku Zaterdag | Doldriest

  4. Je kunt je ogen uitkijken op een station, of op een vliegveld, en het verveelt nooit.
    Je schetst actie en veelzijdigheid, mooi, Liesbeth!

    Liked by 1 persoon

  5. hanscke zegt:

    Ik blijf een terminal bij een vliegveld of veerboot en stations altijd heel fascinerend vinden. Allemaal mensen op weg ergens naar toe.

    Like

  6. prachtige haiku, staartje!
    knappe woordspeling! 🙂

    Like

  7. tagrijn zegt:

    Ik heb de neiging het woord Station te vervangen door Wereld. Lekker diepzinnig.

    Liked by 1 persoon

  8. Melody zegt:

    Prachtige haiku…. al moet ik toegeven dat ik zoveel mogelijk probeer te vermijden me in ‘mensenmassa’s’ te begeven ,,,,zeker winkelcentra en plaatsen van samenkomst bij diverse vormen van openbaar vervoer….. brrrrr

    Liked by 2 people

  9. Villasappho zegt:

    Mooi! En Rotterdam is altijd goed:D

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

