Larie en liefde

imageBij de post het gezellige boek van onze eigen heerlijke Kakel. Haar immer verrassende verhalen gebundeld in een boek.

Inmiddels kan ik een plankje in mijn kast maken van boeken geschreven door bevriende webloggers. iK heb de gedichtenbundel van Sahasrara ( een van de eerste web-loggers, inmiddels overleden), een gedichten- en verhalenbundel van Irma Schiffers en de historische roman van Anne Mieke Vermeulen

Van de omslag van het boek van Mirjam Kakelbont word je al vrolijk. Haar humoristische, hilarische schrijfstijl doet de rest.

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Boeken, Boeken 2015-2016, Boeken van webloggers en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Larie en liefde

  1. Het is inderdaad een plezier om dat boekje te lezen, heerlijke humor.

    Liked by 1 persoon

  2. sjoerd zegt:

    Kakel is gewoon super daar zijn we het alvast over eens. Bedankt voor je reactie op mijn weblog

    Liked by 1 persoon

  3. Liesbeth zegt:

    ja hier ook al in de kast ook soort stok achter de deur op mn huidige boek uit te lezen ik kan niet wachten:D

    Liked by 1 persoon

  4. wat een creativiteit onder de (we)bloggers, staartje! 😀

    fijne jaarwisseling!

    Liked by 1 persoon

  5. Mrs. T. zegt:

    Als je me je adres mailt dan stuur ik je een boek waarin een kort verhaal van mij staat. Groeit je verzameling nog meer.😉

    Liked by 1 persoon

    • staartje zegt:

      Wat leuk mrs T! Dat lees ik graag. Je mailadres nog niet gevonden…. Komt vast goed. Vandaag per post nog een boek ontvangen. Geen blogger, maar iemand die ik live ken en verdiept van FB. Leuk hè?

      Like

  6. ria zegt:

    Veel lees/schrijfplezier in 2016
    Lieve groet, Ria

    Liked by 1 persoon

  7. Kakel zegt:

    Dit is echt té veel eer…maar wel heel lief, dankjewel! Heel leuk om je verzameld werk van bloggers te zien.
    Lieve groet

    Liked by 1 persoon

  8. Melody zegt:

    mooie woorden en geheel terecht, ik kan niet anders zeggen😉

    ik heb inderdaad ook een plankje met boeken van bloggers, deze laatste aanvulling is meer dan de moeite waard…

    Heb je die van mij ook? En die van de HUlk?

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

