Konijn

imageAls ik de paasfiguurtjes uit de verpakking haal, stuit ik ook op een wortel. Een wortel met Pasen? Je hebt winterpeen, bospeen en een neuzenwortel, maar worteltjes met Pasen? Als ik het doosje verder uitpak, vind ik een paashaas op een wortelauto. Aha, een creatieveling heeft van de paashaas een paaskonijn gemaakt. Ook dat is echt Hema. De Hema verkoopt ook dekbedden met rookworsten. Dat lijkt me niets om onder te slapen. Ze hebben ook nog een tompoezenversie. Dat is wel echt Hema.

image

En jij? Doe je iets met paaseieren, konijnen of andere versieringen?

image

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in feest, Past nergens in en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

23 reacties op Konijn

  1. staartje zegt:

    Aha, het is weer Amerikaans. De Amerikanen gingen met onze haas aan de loop en maakten er een ‘easter bunny’ van……

    Like

  2. gewoonanneke zegt:

    Toen mijn zoon klein was deed ik dat wel takken met eitjes en zo. Maar nu niet meer. Heb nog wel een aantal krultakken in een vaas staan maar niet speciaal voor de Pasen meer voorjaarstakken die mooi uitkomen. Verder geen versieringen voor Pasen.

    Liked by 1 persoon

  3. Ria B zegt:

    Het enige wat ik met paaseitjes doe is ze met grote regelmaat achter mn kiezen schuiven 😇

    Liked by 1 persoon

  4. egoecho zegt:

    Ik heb nog steeds de eieren van vorig jaar niet teruggevonden, dus ja, ben nog wel even zoet t/m Pasen😉

    Liked by 1 persoon

  5. Met de Paasdagen doe ik nooit iets speciaals hoor, natuurlijk wél véél paaseitjes eten…hahaha!

    Liked by 1 persoon

  6. Kakel zegt:

    In het huis van mijn vriendin ga ik (chocolade)paaseitjes verstoppen. Ze woont naast me maar is er zelden (-: Daar blijft het bij. Bovendien is 1 april mijn dochter jarig. Dan hebben we écht iets te vieren.

    Liked by 1 persoon

  7. Ferrara zegt:

    Ook ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan en heb een zakje eitjes gekocht. Meneer F. en ik doen ons uiterste best er met mate van te eten. Zo moeilijk!! Versieren enz. doen we niet.
    Toen de kleinkinderen klein waren, deden we wel aan eieren schilderen.
    Gelukkig hebben we de foto’s nog.

    Liked by 1 persoon

  8. Ik zag net in de Hema folder hun 16 ? verschillende paaseitjes en die zagen er allemaal heerlijk uit qua smaak-samenstelling, dus ik blijf maar even weg bij de Hema.
    Verder heb ik wat pluizige kuikentjes, die ik zo her en der in steek, gele servetjes, kaarsjes etc

    Liked by 1 persoon

  9. ria zegt:

    nee hoor ik doe al enkele jaren niets meer met pasen
    groetjes, Ria

    Liked by 1 persoon

  10. tagrijn zegt:

    Nog nooit van paaspeen gehoord? Pinksterpeen groet altijd wat later.

    Liked by 1 persoon

  11. Mrs. t. zegt:

    Zo, jij hebt een tijd niets geplaatst zeg. Hopelijk gewoon omdat je geen zin had?

    En pasen? Nou, chocolade eitjes natuurlijk.

    Liked by 1 persoon

  12. hihi .. een wortelauto ..
    welk konijn wilt daar niet mee rijden? 😆

    hier staan verspreid over het hele huis kleine konijntjes, kippetjes, kuikentjes, .. en natuurlijk chocolade eitjes, die regelmatig moeten bijgevuld worden! 😉

    Liked by 1 persoon

  13. minoesjka2 zegt:

    Nee, met Pasen doe ik niet aan versiering, en paaseitjes probeer ik ook zo veel mogelijk te ontlopen, want als ik daar aan begin is er geen houden meer aan.

    Liked by 1 persoon

  14. Melody62 zegt:

    Hangt helemaal van mijn bui af…. soms wel soms niet, dit jaar niet… ‘gelukkig’ kan ik niet winkelen dus word ik ook niet aangestoken door ‘virussen’ in die zin

    Liked by 1 persoon

  15. Villasappho zegt:

    Nee heb niet die planning paastakken kan ik niet echt kwijt

    Liked by 1 persoon

  16. Nee, geen paasversiering hier. En ook geen eitjes want ik ben aan het lijnen.
    Wel lekker paasbrood met amandelspijs.🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

