Goede paasdagen

Hoe de foto op mijn iPad komt, weet ik niet. HIj was er opeens ( ik denk dat het iets met een kleinzoon-spelletje heeft te maken), maar hij is wel erg leuk ­čÉ░. ik wens jullie heel fijne, positieve paasdagen.

  

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Past nergens in. Bookmark de permalink .

9 reacties op Goede paasdagen

  1. Ximaar zegt:

    Ook nog een prettige pinkster drie en een vrolijke valentijn.­čśë

    Liked by 2 people

  2. Ria B zegt:

    Ja ik weet dat nog toen onze kleinkinderen klein waren….dan ineens ston er ook van alles op de pc waar wij niks van wisten …zulke leuke spelletjes…moet je ook eens spelen Oma…zooo leuk…
    Jij ook fijne dagen Liesbeth

    Liked by 1 persoon

  3. Ik wens jou ook hele fijne en gezellige dagen hoor Liesbeth.

    Liked by 1 persoon

  4. ria zegt:

    Jij ook fijne gezellige dagen gewenst

    Lieve groetjes, Ria

    Liked by 1 persoon

  5. Hetzelfde voor jou, met nog heel veel van die leuke verrassingen!

    Liked by 2 people

  6. Rob Alberts zegt:

    Fijne dagen en een
    Vrolijke groet,

    Liked by 1 persoon

  7. jeer zegt:

    Staart,

    Het kan nog net een fijne voortzetting van tweede Paasdag gewenst en ik ga ervan uit dat de rest van Pasen ook gezellig was.

    Groetjes,

    jeer

    Liked by 1 persoon

  8. minoesjka2 zegt:

    Hoop dat jou paasdagen gezellig zijn geweest, de mijne wel.

    Liked by 1 persoon

  9. hanscke zegt:

    Och wat een prachtig voorjaarsplaatje, maar helaas zo ver is de natuur nu nog niet. Vorig jaar was ik met Pasen in de Keukenhof, maar dit jaar is het ├Ęn wat eerder Pasen ├Ęn wat trager in de ontwikkeling.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

