De trap van Rotterdam. — Welkom op de fotosite van Edward McDunn

Ik ben dol op de tijdelijke trap in Rotterdam.Mijn log vind je hieronder, maar het zo prachtig in beeld brengen als  Edward kan ik bij lange na niet. Aanrader dus om even het log van Edward te bekijken.

In het kader van “Rotterdam viert de stad” waarmee 75 jaar wederopbouw wordt gevierd, is een enorme trap tegen het Groothandelsgebouw geplaatst. Op 16 mei j.l. is de trap geopend door burgemeester Ahmed Aboutaleb, en zal nog te beklimmen zijn, tot 19 juni. Met nog een week te gaan, werd het voor mij dus de […]

via De trap van Rotterdam. — Welkom op de fotosite van Edward McDunn

 

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Past nergens in. Bookmark de permalink .

7 reacties op De trap van Rotterdam. — Welkom op de fotosite van Edward McDunn

  1. Ik zag de trap op nog twee andere logjes passeren – jammer dat het voor ons niet bij de deur is – ik had hem graag eens gezien met eigen ogen!

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk hoor, bedankt voor het delen.

    Like

  3. minoesjka2 zegt:

    Ik ben even wezen kijken bij Edward, maar wat heeft hij het mooi weer gegeven zeg!!
    En inderdaad ik heb diverse blogjes al voorbij zien komen met de trap, dus, als Rotterdammer kan in niet achter blijven hahahaha

    Liked by 1 persoon

  4. Kakel zegt:

    Foto’s van Edward zijn altijd super (-:
    Weer een wereldactie van deze prachtstad.
    Lieve groet

    Liked by 1 persoon

  5. Plato zegt:

    Inderdaad, mooie foto’s. En die trap leent zich er ook zo mooi voor.

    Liked by 1 persoon

  6. tagrijn zegt:

    Het is wel leuk voor een poosje. Maar ik zal er niet voor naar Rotterdam gaan.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

